gevegt
Well-known member
Inderdaad. Hugo moet eens les 1 van crisismanagement volgen.Zou voor het eerst zijn dat een datum van Hugo klopt. Zal dus wel ergens in februari worden.
Inderdaad. Hugo moet eens les 1 van crisismanagement volgen.Zou voor het eerst zijn dat een datum van Hugo klopt. Zal dus wel ergens in februari worden.
Dat was al bekend.Blijkt dat er helemaal geen opslag beschikbaar is voor het vaccin.
Hij was toch heel duidelijk dat we 4 januari nog niet kunnen beginnen?Hugo de Jonge bakt er ook echt helemaal niks van he. Nu weer over de inentingen. Niemand weet hoe en wat maar 4 januari gaan we beginnen! Haha, 4 januari 2022 denk ik zo. Testen onderschat, BCO mislukt. Ruzie met iedereen in het kabinet, binnen CDA. Echt wat een drama.
Hij was toch heel duidelijk dat we 4 januari nog niet kunnen beginnen?
Er staat: als alles meezit. Lijkt me duidelijk genoeg dus dat 4 januari 'm niet gaat worden.![]()
De Jonge: als het meezit, begint vaccinatie rond 4 januari
"Het vaccin is binnen handbereik en daarmee staan we aan de vooravond van een nieuwe fase", zegt de minister van Volksgezondheid."nos.nl
Geenstijl heeft toch een paar duidelijke publicaties gedaan. Die heb je vast wel gelezen.Openlijk racist en fascist nog wel. Heb je daar ook bronnen van want die heb ik nog niet ontdekt.