Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
En even er tussendoor. Mij boeit het niet dat dat vrouwke rondloopt op hakenkruis demonstraties, dochter is van de oprichter van de moslimbroederschap en daar ook nog in het bestuur van heeft gezeten van een organisatie met banden daarvan en de dooddoener gebruikt ik wist het niet, het valt alleen wel op dat GL nu zegt dat een sorry prima is terwijl universiteiten worden aangespoord om cliteur te gaan vervolgen omdat die blijkbaar niet genoeg gedaan heeft tegen de mogelijke uitspraken van Baudet en jansen. Dat valt me op, dat dan tuinbroek zegt dat het een hetze is omdat ze een hoofddoek heeft is natuurlijk helemaal lachwekkend.
 

zwammy

Well-known member
Oh en nu ik toch bezig ben. #teamkaag heeft ook weer niet opgelet met de tweet van Sigrid. Dat gaat niet de goede kant op voor onze nieuwe premier.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, nadat het al 12 uur bekend was kwam er om iets voor 12 een push bericht heb je het al op het nieuws gehoord? Zijn de journals er mee begonnen, zie je het in de kranten staan, ging het bij M, op1 of de andere talkshows over.
Je bent dus verbaasd dat er verschil in aandacht is tussen een voorval van 6 jaar geleden van één partijlid (die dat toentertijd nog niet was) en een aantal voorvallen van de afgelopen tijd waarbij de partijleider de grootste rol speelt en de meeste prominenten uit de partij stappen?

Overigens vind ik het heel apart dat GL met zo'n dubieus figuur in zee gaat. Heeft ze dan zo veel meer toegevoegde waarde dan anderen?
 

JMD

Well-known member
Overigens vind ik het heel apart dat GL met zo'n dubieus figuur in zee gaat. Heeft ze dan zo veel meer toegevoegde waarde dan anderen?
Ze proberen 'de allochtoon' hiermee binnen te halen... 10 jaar terug kon dat nog wel, maar tegenwoordig heb je DENK, Bij1 enz.
 

zwammy

Well-known member
Je bent dus verbaasd dat er verschil in aandacht is tussen een voorval van 6 jaar geleden van één partijlid (die dat toentertijd nog niet was) en een aantal voorvallen van de afgelopen tijd waarbij de partijleider de grootste rol speelt en de meeste prominenten uit de partij stappen?

Overigens vind ik het heel apart dat GL met zo'n dubieus figuur in zee gaat. Heeft ze dan zo veel meer toegevoegde waarde dan anderen?

Maakt het niet minder.

Wel een verschil in ieder hoe antisemitisme aangepakt word tussen de fvd en GL, dat is wel duidelijk geworden.
 

erka

Well-known member
Hahaha, dat van Kaag joh. Ik moest het wel drie keer lezen maar ze bedoelde het echt serieus :D
Beetje elitair wel.

Dat van Kauthar vind ik wel vreemd. Lijkt me nogal een brekebeen in je fractie. Snap niet dat ze dat willen, kans op een nieuwe uitglijder straks in de kamerfractie is vrijwel 100%.
 

gevegt

Well-known member
De Jonge heeft dus op zijn donder gehad van Rutte en cs.
Dat niet alleen. Binnen het CDA is weer eens ruzie over de koers die ze willen varen.
Het naar buiten brengen van deze wijziging is ook niet slim. Beter hadden ze dat op vrijdagavond gedaan.
 
Bovenaan