Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit gaat nog gezellig worden bij het CDA.
Wopke die toch op de achtergrond een onbetrouwbare indruk achterlaat en voor tweespalt gaat zorgen.
Een Verdonkje wil ik het niet noemen, maar gaat wel in die richting.
Dus ook hier loopt Klaver weer te blaten. Het vervelende is dat zo’n blater wel een hoop rotzooi kan schoppen. Nu heeft hij vrijdag een papieren pistool tegen de slaap van Shell en Unilever gezet wat ervoor gaat zorgen dat nieuwe bedrijven wel twee keer nadenken of ze naar Nederland komen, want wetgeving voeren wij in met terugwerkende kracht. Daarnaast ook nog eens een wetsvoorstel die waarschijnlijk niet eens EU proof is.
Femke Merel van Kooten-Arissen is alweer weg bij de Partij van de Toekomst... Dat is de zoveelste keer dit jaar dat ze opstapt...
Ze spreekt in he AD, bericht van TT:
Tegen de krant zegt ze dat ze buiten
gesprekken is gehouden over de fusie
met de partij van oud-Forum-lid Henk
Otten.Tweede Kamerleden Van Kooten en
Krol en senatoren Otten en Jeroen de
Vries maakten die fusie in juni bekend.
"Lang was voor mij onduidelijk hoe de
samenwerking eruit zou zien.,zegt ze.
"Krol heeft hierover tegen mij gelogen.
Nu blijkt dat Otten aan alle touwtjes
trekt.Daarom stap ik eruit."
Er zou vanavond hoofdelijk gestemd worden over een beloning zorgpersoneel. Wat doet de coalitie? Die loopt en masse weg uit de Kamer, laat zich als 'absent' neerzetten, waardoor er nog maar 62 kamerleden over waren en er niet gestemd kon worden, want dan moeten er minimaal 75 mensen aanwezig zijn...
Ik ga er van uit dat de oppositiepartijen die nu schande spreken voor de komende verkiezingen allemaal gaan pleiten voor een hogere zorgpremie en verhoging van het eigen risico.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.