Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi, kan Omzigt gewoon doen waar hij goed in is. Al heeft hij wel weer even de verhoudingen op scherp gezet bij het CDA.
 

JFK

Well-known member
dit gaat nog gezellig worden bij het CDA.
Wopke die toch op de achtergrond een onbetrouwbare indruk achterlaat en voor tweespalt gaat zorgen.
Een Verdonkje wil ik het niet noemen, maar gaat wel in die richting.
 

JFK

Well-known member
Omzigt was samen met de de extreemlinkse Renske L een soort van staatsgreep aan het uitvoeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus ook hier loopt Klaver weer te blaten. Het vervelende is dat zo’n blater wel een hoop rotzooi kan schoppen. Nu heeft hij vrijdag een papieren pistool tegen de slaap van Shell en Unilever gezet wat ervoor gaat zorgen dat nieuwe bedrijven wel twee keer nadenken of ze naar Nederland komen, want wetgeving voeren wij in met terugwerkende kracht. Daarnaast ook nog eens een wetsvoorstel die waarschijnlijk niet eens EU proof is.
 

JMD

Well-known member
Femke Merel van Kooten-Arissen is alweer weg bij de Partij van de Toekomst... Dat is de zoveelste keer dit jaar dat ze opstapt...

Ze spreekt in he AD, bericht van TT:
Tegen de krant zegt ze dat ze buiten
gesprekken is gehouden over de fusie
met de partij van oud-Forum-lid Henk
Otten.Tweede Kamerleden Van Kooten en
Krol en senatoren Otten en Jeroen de
Vries maakten die fusie in juni bekend.

"Lang was voor mij onduidelijk hoe de
samenwerking eruit zou zien.,zegt ze.
"Krol heeft hierover tegen mij gelogen.
Nu blijkt dat Otten aan alle touwtjes
trekt.Daarom stap ik eruit."
 

JMD

Well-known member
Er zou vanavond hoofdelijk gestemd worden over een beloning zorgpersoneel. Wat doet de coalitie? Die loopt en masse weg uit de Kamer, laat zich als 'absent' neerzetten, waardoor er nog maar 62 kamerleden over waren en er niet gestemd kon worden, want dan moeten er minimaal 75 mensen aanwezig zijn...
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga er van uit dat de oppositiepartijen die nu schande spreken voor de komende verkiezingen allemaal gaan pleiten voor een hogere zorgpremie en verhoging van het eigen risico.
 

zwammy

Well-known member
Hoezo, Frankrijk gebruikt toch ook noodgeld om de zorg daar te belonen. Gaan ze maar eens kijken welk EU potje ze moeten leegroven 🎉
 
Bovenaan