Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Haha d66 weer. Ouderen naar een appartement en uit de eengezinswoning. Succes met dat voor elkaar te krijgen 😂
 

erka

Well-known member
Nou, de heibel in CDA is nu echt compleet. Mona ruzie met De Jonge, verkiezingen gefraudeerd wellicht.

Nou, ik durf wel aan, laat dat wellicht maar weg. Vanaf begin is duidelijk dat De Jonge moest winnen en dat de partijtop daarvoor zou zorgen. 100% zeker
 

JMD

Well-known member
Dat laatste zou kunnen, maar als je fraudeert kan je dat toch anders doen dan een stem op Omzigt als een stem op de Jonge registreren en dan ook een bevestiging daarvan sturen?
 

Batigoal

Well-known member
Die beelden van die mensen die (uitgerekend) Omzigt aanvallen. Wat bezielt die mensen? Echt, wat heb ik een tyfushekel gekregen aan dat soort lui.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Die beelden van die mensen die (uitgerekend) Omzigt aanvallen. Wat bezielt die mensen? Echt, wat heb ik een tyfushekel gekregen aan dat soort lui.
Grafvolk, echt grafvolk.
Ik heb zo’n zin om die lui hard tegen hun knieschijven aan te trappen dat ze nooit meer kunnen lopen.
Ik haat ze echt heel erg.
 

JFK

Well-known member
Nou, de heibel in CDA is nu echt compleet. Mona ruzie met De Jonge, verkiezingen gefraudeerd wellicht.

Nou, ik durf wel aan, laat dat wellicht maar weg. Vanaf begin is duidelijk dat De Jonge moest winnen en dat de partijtop daarvoor zou zorgen. 100% zeker
Je gelooft echt dat er met opzet is gefraudeerd?
 

gevegt

Well-known member
Je gelooft echt dat er met opzet is gefraudeerd?
Niet met opzet, maar Mona en haar Volendamse achterban zou zo maar met hun volgesnoven neus het verkeerde knopje hebben aangetikt, terwijl ze op het politburo in de administratie anders staan genoteerd.
 

Bonehead

Well-known member
Je hebt dus ook een hekel aan JFK?

Ja, wie niet. Mona Keijzer, Pieter Omzigt, Madeleine vaan Toorenburg. Een normaal mens krijgt daarvan jeuk op plekken waar hij niet bij kan. Alleen Kristenhonden zijn zo achterbaks dat ze er mee om kunnen gaan. Die hebben klaarblijkelijk een antivirus
 

ALenstra

Well-known member
In Sint-Michielsgestel is PVDA politicus Jack de Vlieger dood aangetroffen. Volgens de politie is hij door geweld om het leven gebracht. Er is al een verdachte aangehouden.
 
Bovenaan