Grafvolk, echt grafvolk.Die beelden van die mensen die (uitgerekend) Omzigt aanvallen. Wat bezielt die mensen? Echt, wat heb ik een tyfushekel gekregen aan dat soort lui.
Je gelooft echt dat er met opzet is gefraudeerd?Nou, de heibel in CDA is nu echt compleet. Mona ruzie met De Jonge, verkiezingen gefraudeerd wellicht.
Nou, ik durf wel aan, laat dat wellicht maar weg. Vanaf begin is duidelijk dat De Jonge moest winnen en dat de partijtop daarvoor zou zorgen. 100% zeker
Niet met opzet, maar Mona en haar Volendamse achterban zou zo maar met hun volgesnoven neus het verkeerde knopje hebben aangetikt, terwijl ze op het politburo in de administratie anders staan genoteerd.Je gelooft echt dat er met opzet is gefraudeerd?
Echt, wat heb ik een tyfushekel gekregen aan dat soort lui.
Corona bestaat niet!Die beelden van die mensen die (uitgerekend) Omzigt aanvallen. Wat bezielt die mensen? Echt, wat heb ik een tyfushekel gekregen aan dat soort lui.
Je hebt dus ook een hekel aan JFK?Altijd al gehad. Een chrafhekel. Ook aan aanhangers, JFK.
Je hebt dus ook een hekel aan JFK?
Zijn zoon.In Sint-Michielsgestel is PVDA politicus Jack de Vlieger dood aangetroffen. Volgens de politie is hij door geweld om het leven gebracht. Er is al een verdachte aangehouden.
Mevrouw Omtzigt is óf een domme doos óf ze heeft Pieter een hak gezet.Er was helemaal niks mis bij de verkiezing van het CDA.
Een beetje kenner wist dat al van te voren: het CDA is een heel nette open en eerlijke christenpartij.Er was helemaal niks mis bij de verkiezing van het CDA.
Mevrouw Omtzigt is óf een domme doos óf ze heeft Pieter een hak gezet.
Wat een racist die Halsema.Amsterdam is om: men gaat toch preventief fouilleren in de stad...