Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Cda heeft geen probleem. Niemand in het kabinet heeft problemen, Nederlanders ook.l niet want in maart staan de zelfde partijen weer op hun mobieltje te spelen en hetzelfde riedeltje af te steken.
 

erka

Well-known member
Asscher en de PvdA gooien ook weer eens eigen glazen in door vol in de aanval te gaan op Rutte. Hij zou te veel managen en te weinig ideologisch zijn. Ik stem geen VVD maar ik vind het juist wel fijn dat iemand als Rutte nu de baas is in coronatijd en niet iemand met een of ander ideologische opvatting. Bovendien is Rutte vrij populair en komt de VVD ongetwijfeld weer in het kabinet.

Ze moeten natuurlijk de aanval op CDA openen. Die zit in de hoek waar de klappen kunnen vallen en stapelen uitglijder op uitglijder. Iemand die VVD stemt gaat echt niet ineens PvdA stemmen maar zwevende kiezers die vorige keer CDA hebben gestemd kunnen dat wel.
 

JFK

Well-known member
Asscher en de PvdA gooien ook weer eens eigen glazen in door vol in de aanval te gaan op Rutte. Hij zou te veel managen en te weinig ideologisch zijn. Ik stem geen VVD maar ik vind het juist wel fijn dat iemand als Rutte nu de baas is in coronatijd en niet iemand met een of ander ideologische opvatting. Bovendien is Rutte vrij populair en komt de VVD ongetwijfeld weer in het kabinet.

Ze moeten natuurlijk de aanval op CDA openen. Die zit in de hoek waar de klappen kunnen vallen en stapelen uitglijder op uitglijder. Iemand die VVD stemt gaat echt niet ineens PvdA stemmen maar zwevende kiezers die vorige keer CDA hebben gestemd kunnen dat wel.
Ik kan me hier echt niet over opwinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding

Van Engelshoven die zegt dat 'witte mannen' de universiteiten onveilig maken en daarom moet er meer diversiteit komen.

Ja goed idee, en de volgende stap is dan twee ingangen eentje voor de mannen en eentje voor de vrouwen.

Als zal dat de alfabetgemeenschap waarschijnlijk weer geen goed plan vinden.

Tsja even kijken of de VU al een beetje opschiet. Die heeft geloof ik een voortrekkersrol.

Asscher en de PvdA gooien ook weer eens eigen glazen in door vol in de aanval te gaan op Rutte. Hij zou te veel managen en te weinig ideologisch zijn. Ik stem geen VVD maar ik vind het juist wel fijn dat iemand als Rutte nu de baas is in coronatijd en niet iemand met een of ander ideologische opvatting. Bovendien is Rutte vrij populair en komt de VVD ongetwijfeld weer in het kabinet.

Ze moeten natuurlijk de aanval op CDA openen. Die zit in de hoek waar de klappen kunnen vallen en stapelen uitglijder op uitglijder. Iemand die VVD stemt gaat echt niet ineens PvdA stemmen maar zwevende kiezers die vorige keer CDA hebben gestemd kunnen dat wel.

Tsja, hij gaat voor het premierschap en wil er een strijd tussen Rutte en hemzelf van maken.

Het kan altijd stompzinniger. De Jessias wil de beademing apparaten die de VS van Philips VS gaan afnemen om de Nederlandse economie te steunen. Die apparaten kunnen we dan eventueel doorverkopen of aan ontwikkelingslanden cadeau doen. Op dit soort leiders met idealen zitten we te wachten de komende jaren.
 

SanMark.

Well-known member
Wat ik dan wel opzienbarend vind is dat Amerika geen afneem verplichting heeft.

Daarnaast wilde hij die 30000 apparaten naar de Nederlandse ziekenhuizen brengen, totdat iemand hem heeft ingelicht dat Nederland er niet zoveel nodig had.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik dan wel opzienbarend vind is dat Amerika geen afneem verplichting heeft.

Daarnaast wilde hij die 30000 apparaten naar de Nederlandse ziekenhuizen brengen, totdat iemand hem heeft ingelicht dat Nederland er niet zoveel nodig had.

Nou ja, er zullen vast nog wel wat clausules bestaan op grond waarvan er een compensatie komt voor Philips VS. De wetgeving verschilt daar per staat, dus geen idee hoe het werkt.

Zonder mensen die er wat mee kunnen heb je sowieso niet zoveel aan die machines. Voor de Jessias kan het geld sowieso niet op. Die denkt ik weet niet hoeveel miljard bij Unilever te gaan ophalen.
 

JFK

Well-known member
Op jouw leeftijd zou ik dat ook niet meer doen.
Maar denk je echt dat door deze moves Asscher zijn glazen ingooit? Er is echt geen enkele kiezer die hier van ondersteboven is geraakt.
Zeker in maart 2021 is iedereen dit alweer vergeten, als ze er überhaupt iets van hebben meegekregen.
Je moeten het niet groter maken dan dat het is.
In 2012 waarschuwde de VVD heel fanatiek dat de PvdA een ramp is voor Nederland.
Een paar weken later zaten ze lachend aan de formatiebesprekingen.

Maar uh, volgens mij ben jij even oud als ik....
 

Batigoal

Well-known member
Wat Asscher doet is zo'n beetje het beginsel van politiek bedrijven. De PvdA-achterban is hiermee tevreden, de rest haalt zijn schouders op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat Asscher doet is zo'n beetje het beginsel van politiek bedrijven. De PvdA-achterban is hiermee tevreden, de rest haalt zijn schouders op.

Gewoon heel voorzichtig aan het positioneren voor de komende verkiezingen.
 
Bovenaan