Wat een racist die Halsema.Amsterdam is om: men gaat toch preventief fouilleren in de stad...
Je onderschat de interne machtspolitiek binnen het CDA. Omtzigt is gewoon te lastig.
Ik kan me hier echt niet over opwinden.Asscher en de PvdA gooien ook weer eens eigen glazen in door vol in de aanval te gaan op Rutte. Hij zou te veel managen en te weinig ideologisch zijn. Ik stem geen VVD maar ik vind het juist wel fijn dat iemand als Rutte nu de baas is in coronatijd en niet iemand met een of ander ideologische opvatting. Bovendien is Rutte vrij populair en komt de VVD ongetwijfeld weer in het kabinet.
Ze moeten natuurlijk de aanval op CDA openen. Die zit in de hoek waar de klappen kunnen vallen en stapelen uitglijder op uitglijder. Iemand die VVD stemt gaat echt niet ineens PvdA stemmen maar zwevende kiezers die vorige keer CDA hebben gestemd kunnen dat wel.
Van Engelshoven die zegt dat 'witte mannen' de universiteiten onveilig maken en daarom moet er meer diversiteit komen.
Ja goed idee, en de volgende stap is dan twee ingangen eentje voor de mannen en eentje voor de vrouwen.
Als zal dat de alfabetgemeenschap waarschijnlijk weer geen goed plan vinden.
Asscher en de PvdA gooien ook weer eens eigen glazen in door vol in de aanval te gaan op Rutte. Hij zou te veel managen en te weinig ideologisch zijn. Ik stem geen VVD maar ik vind het juist wel fijn dat iemand als Rutte nu de baas is in coronatijd en niet iemand met een of ander ideologische opvatting. Bovendien is Rutte vrij populair en komt de VVD ongetwijfeld weer in het kabinet.
Ze moeten natuurlijk de aanval op CDA openen. Die zit in de hoek waar de klappen kunnen vallen en stapelen uitglijder op uitglijder. Iemand die VVD stemt gaat echt niet ineens PvdA stemmen maar zwevende kiezers die vorige keer CDA hebben gestemd kunnen dat wel.
Wat ik dan wel opzienbarend vind is dat Amerika geen afneem verplichting heeft.
Daarnaast wilde hij die 30000 apparaten naar de Nederlandse ziekenhuizen brengen, totdat iemand hem heeft ingelicht dat Nederland er niet zoveel nodig had.
Ik kan me hier echt niet over opwinden.
Maar denk je echt dat door deze moves Asscher zijn glazen ingooit? Er is echt geen enkele kiezer die hier van ondersteboven is geraakt.Op jouw leeftijd zou ik dat ook niet meer doen.
Wat Asscher doet is zo'n beetje het beginsel van politiek bedrijven. De PvdA-achterban is hiermee tevreden, de rest haalt zijn schouders op.