Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Ok, sorry maar ik hou me niet dagelijks bezig met de rijmelarij van de stadsdichter. Ik wist geeneens dat we die hadden maar goed, de fik er in dan maar.

Edit, haha wat een idioot, nou ik maak met een gerust hart mijn WOZ weer over volgende week. Ik weet dat de gemeente daar iig een hoop goeds mee doet.
 

Deathprod

Active member
Hehe eindelijk een corona bonus voor de ambtenaren. Als er een groep is die dat echt verdiend hebben dan zijn zij dat wel. :D
In deze zal ik Wilders toch gelijk moeten geven dat het belachelijk is tov het zorgpersoneel die nog steeds op hun centen wachten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hehe eindelijk een corona bonus voor de ambtenaren. Als er een groep is die dat echt verdiend hebben dan zijn zij dat wel. :D
In deze zal ik Wilders toch gelijk moeten geven dat het belachelijk is tov het zorgpersoneel die nog steeds op hun centen wachten.

Vertel
 

zwammy

Well-known member
Oh die 1000 euro is al achterhaalt, die komt niet meer. Maar gelukkig genoeg mensen in de zorg werkzaam die onthouden waar ze op moeten stemmen in maart.
 

SanMark.

Well-known member
Het was te ingewikkeld toch om de zorg snel extra geld te geven ? Zelfde verhaal met de toeslagen affaire dat suddert ook maar door en moeten de mensen ik weet niet hoe lang wachten op compensatie en genoegdoening, maar deze loonsverhoging en wat extra geld omdat je nu meer koffie thuis drinkt en het wc papier eerder op is , komt er in een mum van tijd doorheen.

Gewoon ongeloofwaardig en de ambtenaren maken hun naam weer eens meer dan waar.
 
Bovenaan