Eef de Kip
Well-known member
vertelHaarlem 😃
vertelHaarlem 😃
He, deug de Kip 🤣vertel
Ik ken ze niet, maar de naam is veel belovend. Klinkt aardig Wit.Volkspartij Nederland, dat is de partij waar ik de volgende keer op ga stemmen.
Kijk even op hun website, er staan alleen maar goede en betaalbare programmapunten op.Ik ken ze niet, maar de naam is veel belovend. Klinkt aardig Wit.
Is dat de partij van Jan Dijkgraaf?Volkspartij Nederland, dat is de partij waar ik de volgende keer op ga stemmen.
Heb ik gedaan en wilde even de eerste alinea kopiëren. Dat kan dus niet. Jammer, want door die alinea ben ik nu wel fan!Kijk even op hun website, er staan alleen maar goede en betaalbare programmapunten op.
Kom er maar in JFK!Is dat de partij van Jan Dijkgraaf?
Sterf!Is dat de partij van Jan Dijkgraaf?
Hehe eindelijk een corona bonus voor de ambtenaren. Als er een groep is die dat echt verdiend hebben dan zijn zij dat wel.
In deze zal ik Wilders toch gelijk moeten geven dat het belachelijk is tov het zorgpersoneel die nog steeds op hun centen wachten.
Het was te ingewikkeld toch om de zorg snel extra geld te geven ? Zelfde verhaal met de toeslagen affaire dat suddert ook maar door en moeten de mensen ik weet niet hoe lang wachten op compensatie en genoegdoening, maar deze loonsverhoging en wat extra geld omdat je nu meer koffie thuis drinkt en het wc papier eerder op is , komt er in een mum van tijd doorheen.Vertel