En dan?Ik zeg,tegen de muur die mensen.
En dan?Ik zeg,tegen de muur die mensen.
En dan?
Eens.
Er zitten een hoop faalhazen op die ministeries, niet normaal. Zie bv het falen van al die ICT-projecten, en elke keer wordt de minister ter verantwoording geroepen, maar de echte schuldigen (de ambtenaren) blijven gewoon steeds zitten.
Hoe weet je dat zo zeker?
We kunnen in elk geval constateren dat de cultuur op dat ministerie niet heel bevorderend voor het ontdekken van de waarheid is en dat meerdere ministers hierdoor in de problemen geraakt zijn. Dat moet ergens aan liggen.
Beetje een Rezakloens reactie JMD. Neem maar van mij aan dat voordat een minister ter verantwoording wordt geroepen, de betrokken ambtenaren allang zijn overgeplaatst. In goed overleg, nieuwe uitdaging etcetera.
Op de salafistische school in Maastricht krijgen de kinderen onder andere mee dat ze verplicht moeten emigreren naar een islamitisch land. Daar kun je toch onmogelijk op tegen zijn.Politiek verbaasd over de extreme vorm van Islam in Nederland. En volgend jaar zijn ze weer verbaasd.
Zet zulke imans voor de rechter of zet ze het land uit, tijd van gedogen mag en moet voorbij zijn.
En dan Wilders voor de rechter houden om zijn uitspraak.
Politiek verbaasd over de extreme vorm van Islam in Nederland. En volgend jaar zijn ze weer verbaasd.
Zet zulke imans voor de rechter of zet ze het land uit, tijd van gedogen mag en moet voorbij zijn.
En dan Wilders voor de rechter houden om zijn uitspraak.
Op de salafistische school in Maastricht krijgen de kinderen onder andere mee dat ze verplicht moeten emigreren naar een islamitisch land. Daar kun je toch onmogelijk op tegen zijn.
Het wordt alleen maar extremer. De moslims komen steeds meer onder invloed van de extremisten uit de golfstaten en halen zo landen in van herkomst. Al komen die landen van herkomst vaak ook meer en meer onder invloed van de golfstaten. Het zal er niet beter op worden.
Er zijn altijd adviezen van school die ouders naast zich neerleggen. Dit is er eentje van.Op de salafistische school in Maastricht krijgen de kinderen onder andere mee dat ze verplicht moeten emigreren naar een islamitisch land. Daar kun je toch onmogelijk op tegen zijn.