JFK
Well-known member
Ik zie trouwens steeds meer journalisten kritischer schrijven over de islam en ook over de nationale pers.
Karskens, Harold Dorenbos en Veelo zijn er nu al drie, die (zeer) kritisch zijn en alles bij naam benoemen.
Kluun ook?
Ik zie trouwens steeds meer journalisten kritischer schrijven over de islam en ook over de nationale pers.
Karskens, Harold Dorenbos en Veelo zijn er nu al drie, die (zeer) kritisch zijn en alles bij naam benoemen.
Die is druk bezig met de Bundesliga.Kluun ook?
Naar wat?
Dat het geweldsmonopolie niet meer alleen bij de Staat ligt.
Misschien kan Blackwater hier wel inspringen.
Zijn die al klaar in Irak dan?
Irak is wel klaar met Blackwater.
Ook onder hun nieuwe naam?
Door het juiste netwerk zullen ze overal nog wel wat vingers in de pap hebben.
Ook de Nederlandse militairen trainen bij hun, dus dat zit wel goed.
Maken gebruik van hun faciliteiten.
Tien jaar hebben ze over de wet gedaan. Hoeveel Nederlandse schepen zijn in die tijd gekaapt?
En als ze het zo belangrijk vinden, waarom geen mariniers invliegen als ze in het gevaarlijke gebied varen?
:duim:Goede vragen :duim:
Deze vragen staan trouwens nog open.
Maakt het dan zoveel uit of het NL schepen zijn die gekaapt worden daar of van een ander land? Alsof kapers rekening houden met de nationaliteit van het schip dat ze aanvallen...
Het gaat om het aanpassen van de Nederlandse wet voor schepen die onder Nederlandse vlag varen.
Als je het niet weet, zeg het dan gewoon.
Ik weet idd niet uit mijn hoofd hoeveel NL schepen er ge?nterd zijn door piraten de afgelopen jaren...
Weet jij wat de andere landen doen in deze? Bewapenen die hun schepen ook?
Dat kan je beter aan jezelf vragen. Cijfers zijn gewoon terug te vinden via de IND en vluchtelingenwerk.
Ik heb familie die bij de IND werkt, en dus de mensen uitzet..
Je mag hier alleen blijven als je kan aantonen vervolgd te worden om ideologische of religieuze redenen of als je echt uit een oorlogsgebied komt. Anders wordt je zo snel mogelijk uitgezet en kom je al niet in aanmerking voor een traject dat kans maakt op een verblijf status. Verdiep je er eens in zonder angstprofeten na te tetteren...
Je bekend wel meer kleur. Heb je eigenlijk wel een idee wie van de "asielzoekers" hier mogen blijven? En weet je ook dat het overgrote deel binnen 6 weken weer terug is. Om hier in Nederland te mogen blijven moet je aan hele strenge eisen voldoen en echt kunnen bewijzen dat je redenen gegrond zijn. De problemen die er zijn komen voornamelijk door het inefficiente systeem.
Ik betwijfel dat aangezien je graag op alt-right sites zit....
Mensen die geen enkele gegronde reden kunnen aandragen zijn zsm weg.
Er zijn advocaten kantoren die hier veel aan verdienen en zo het systeem verzieken.
Helaas is de politiek in dit dossier bezig met symbool politiek in plaats van te zorgen voor een eerlijk en efficient systeem.