Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Dat kan je beter aan jezelf vragen. Cijfers zijn gewoon terug te vinden via de IND en vluchtelingenwerk.
Ik heb familie die bij de IND werkt, en dus de mensen uitzet..

Je mag hier alleen blijven als je kan aantonen vervolgd te worden om ideologische of religieuze redenen of als je echt uit een oorlogsgebied komt. Anders wordt je zo snel mogelijk uitgezet en kom je al niet in aanmerking voor een traject dat kans maakt op een verblijf status. Verdiep je er eens in zonder angstprofeten na te tetteren...

http://www.at5.nl/artikelen/178409/uitgeprocedeerde-asielzoekers-kraken-pand-in-centrum

Dat zo snel mogelijk is relatief, want tussendoor kun je nog ruim 30 panden kraken als illegaal.
 

mamaroli

New member
http://www.at5.nl/artikelen/178409/uitgeprocedeerde-asielzoekers-kraken-pand-in-centrum

Dat zo snel mogelijk is relatief, want tussendoor kun je nog ruim 30 panden kraken als illegaal.

Uitzonderingen zeggen niets. Zoals ik al zei het grootste deel word binnen 6 weken uitgezet. En zoals ik ook al zei komen de problemen door falend beleid. En dit is daar een voorbeeld van. Laatst hoorde ik ook van een man die niet mag blijven, maar niet terug kan door de onveiligheid in zijn land. En dan zetten zo iemand gewoon buiten de poort en zoekt hij het zelf maar uit. Zo is er een kleine groep die door falend beleid de illegaliteit in moet. Dit soort mensen horen gewoon thuis op een AZC, maar daar komen ze dan niet meer voor in aanmerking...
Zoals ik al zei falend beleid... Ook met het door kunnen procederen.
 

zwammy

Well-known member
Sinds we welk jaar de dalende criminaliteitscijfertjes te zien krijgen en ondertussen de verhalen van politieagenten, gevangenisbewakers en andere mensen die in het werkveld staan ben ik wel een beetje klaar met politieke linkjes.
 

SuikerBrood

Well-known member
Sinds we welk jaar de dalende criminaliteitscijfertjes te zien krijgen en ondertussen de verhalen van politieagenten, gevangenisbewakers en andere mensen die in het werkveld staan ben ik wel een beetje klaar met politieke linkjes.

Wat voor linkjes wil je dan zien?
 

SanMark.

Well-known member
Dat kan je beter aan jezelf vragen. Cijfers zijn gewoon terug te vinden via de IND en vluchtelingenwerk.
Ja die zijn lekker objectief. Het is ??n grote handel.

Ik heb familie die bij de IND werkt, en dus de mensen uitzet..

Oh dat maakt indruk.
Je mag hier alleen blijven als je kan aantonen vervolgd te worden om ideologische of religieuze redenen of als je echt uit een oorlogsgebied komt. Anders wordt je zo snel mogelijk uitgezet en kom je al niet in aanmerking voor een traject dat kans maakt op een verblijf status. Verdiep je er eens in zonder angstprofeten na te tetteren...

Oh hoe kan het dat er dan jarenlange procedures zijn met gelukzoekers en kinderen die hier op 1 of 2 jarige leeftijd komen en dan op 16 of 17 jarige leeftijd op eens uitgezet moeten worden.
 

ElSimao

Active member
Het overgrote deel is binnen zes weken terug? Dan zijn er wel vrij extreme excessen. Als ze nu nog bezig zijn om de Albani?rs weg te werken.

Steeds probeer je ElSimao bij het Stormfront te betrekken, waarmee jij juist kleur bekend.

Ik adviseer ElSimao om maar niet meer met jou in discussie te gaan. Je gaat de Suikerbrood richting op.

De discussie met mamaroli kunnen we inderdaad wel als beeindigd beschouwen, ik denk dat iedereen wel inziet dat er met zulke types gewoon geen land te bezeilen is.

Overigens heb ik even gespeurd naar sterkere bronnen die mamaroli's punt ondersteunen (dus dat er geen aangeboren raciale verschillen qua IQ zijn) en binnen 5 minuten had ik die al gevonden. Ik denk dat het anders zit, maar zou ik in zijn schoenen staan, zou ik zijn case veel sterker naar voren brengen.

Wat dat zegt over al zijn claims dat ie zo goed is in onderzoeken en dat ie bijna PhD is? Tsja, ik weet het niet :D
 

ElSimao

Active member
Oh hoe kan het dat er dan jarenlange procedures zijn met gelukzoekers en kinderen die hier op 1 of 2 jarige leeftijd komen en dan op 16 of 17 jarige leeftijd op eens uitgezet moeten worden.

Ik heb overigens liever dat "gelukzoekers" binnenkomen dan mensen met oorlogverledens, trauma's, uit een andere cultuur en overigens ook met een lager IQ. Dat zijn echt ingredienten voor problemen en ik denk dat we die hier in Europa al genoeg gezeik hebben met die groep.

Zelfs als ze geen problemen veroorzaken, hoe wil je zulke mensen aan het werk helpen? Zal in de meeste gevallen lastig / niet gaan, waardoor ze sterk afhankelijk van sociale stelsels zullen zijn. Geen gewenste situatie.
 

mamaroli

New member
De discussie met mamaroli kunnen we inderdaad wel als beeindigd beschouwen, ik denk dat iedereen wel inziet dat er met zulke types gewoon geen land te bezeilen is.

Overigens heb ik even gespeurd naar sterkere bronnen die mamaroli's punt ondersteunen (dus dat er geen aangeboren raciale verschillen qua IQ zijn) en binnen 5 minuten had ik die al gevonden. Ik denk dat het anders zit, maar zou ik in zijn schoenen staan, zou ik zijn case veel sterker naar voren brengen.

Wat dat zegt over al zijn claims dat ie zo goed is in onderzoeken en dat ie bijna PhD is? Tsja, ik weet het niet :D

Mijn claim is sterk onderbouwd. Die van jou totaal niet, als je, je bronnen van alt-right sites moet halen val je pijnlijk door de mand.
Er is geen land te bezeilen met mensen zoals jij, die de wetenschap maar een mening vinden en fan zijn van het sociaal Darwinisme. En dan nog denken dat ze wetenschappelijk bezig zijn... De laatste keer dat mensen met die ideologie het voor het zeggen hadden in een land, o wacht dat mag je natuurlijk niet zeggen want dan kruip je weer in een slachtofferrol.
Ik gooi geen stukken op van dubieuze sites. Dat jij alles gelooft wat alt-right de wereld inslingert.. Ik had ook 20 artikelen van Joop.nl enzo kunnen posten, maar die zijn net zo gekleurd als de onzin waar jij mee komt.
Je kan je eigen case niet een sterk naar voren brengen. Wat zegt dat over die "2 masters" als je niet eens in staat bent om je bronnen te checken. Wat zo ongeveer les 1 is van onderzoeksvaardigheden.

Ja die zijn lekker objectief. Het is ??n grote handel.

Oh dat maakt indruk.


Oh hoe kan het dat er dan jarenlange procedures zijn met gelukzoekers en kinderen die hier op 1 of 2 jarige leeftijd komen en dan op 16 of 17 jarige leeftijd op eens uitgezet moeten worden.

De IND is de organisatie die gaat over het uitzetten van vluchtelingen. Geeft wel aan dat je er niets van af weet en maar wat roept.
Als je zou lezen heb ik dat al uitgelegd. Het systeem zorgt voor problemen. Zowel de IND als vluchtelingenwerk zijn er niet blij mee, zeker niet met dat door kunnen procederen. Mensen die geen enkele gegronde reden kunnen aandragen zijn zsm weg. Er zijn advocaten kantoren die hier veel aan verdienen en zo het systeem verzieken. Helaas is de politiek in dit dossier bezig met symbool politiek in plaats van te zorgen voor een eerlijk en efficient systeem.
 

mamaroli

New member
Ik heb overigens liever dat "gelukzoekers" binnenkomen dan mensen met oorlogverledens, trauma's, uit een andere cultuur en overigens ook met een lager IQ. Dat zijn echt ingredienten voor problemen en ik denk dat we die hier in Europa al genoeg gezeik hebben met die groep.

Zelfs als ze geen problemen veroorzaken, hoe wil je zulke mensen aan het werk helpen? Zal in de meeste gevallen lastig / niet gaan, waardoor ze sterk afhankelijk van sociale stelsels zullen zijn. Geen gewenste situatie.

Lager IQ ga je weer verder met je rassenleer? Oorlogsvluchtelingen zijn over het algemeen beter opgeleid. Maar dat jij maar wat roept is al lang duidelijk.
Je sociaal-Darwinistische obsessie is wel enorm?
 

JMD

Well-known member
Dat zegt degene die bij alles moord en brand schreeuwt en naar "links" gaat wijzen.
Je weet dat ik vorig jaar bij de tweedekamerverkiezingen ChristenUnie gestemd heb? Een partij die als centrumlinks gezien wordt? (zeker op sociaal gebied)
https://www.parlement.com/id/vh8lnhrp8wsy/links_en_rechts

Ik heb helemaal niet veel tegen links, ik ben vwb inkomensverdeling/ziektekosten/elkaar steunen e.d. echt wel links, maar heb weinig met de "zieligheidsindustrie" (lelijk woord, I know, maar gebruik het even om wat te duiden) die er in NL is, en dat eenieder die ook maar een beetje begrip toont voor de problemen die de PVV/FVD aankaarten (en die er echt bestaan) direct in een extreemrechtse hoek gedrukt worden. En ja, ik heb 10x meer met de SP dan met grachtengordellinks als GL en PvdA, die kilometers van de ?chte linkse idealen zijn afgedreven. Op d?t links (van GL/PvdA) geef ik flink af, maar op ?cht links zoals de SP zal ik niet afgeven. Die erkennen ook de problemen die de PVV en FVD aankaarten. Ik stel wel vragen bij de haalbaarheid van de plannen van de SP, maar heb wel respect voor die partij en de idealen.

Anyway, Eddy Terstall (filmmaker) heeft dat ooit eens schitterend in een column verwoord: https://www.rtlz.nl/opinie/column/eddy-terstall/blijf-van-mijn-links-af
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
De IND is de organisatie die gaat over het uitzetten van vluchtelingen. Geeft wel aan dat je er niets van af weet en maar wat roept.
Als je zou lezen heb ik dat al uitgelegd. Het systeem zorgt voor problemen. Zowel de IND als vluchtelingenwerk zijn er niet blij mee, zeker niet met dat door kunnen procederen. Mensen die geen enkele gegronde reden kunnen aandragen zijn zsm weg. Er zijn advocaten kantoren die hier veel aan verdienen en zo het systeem verzieken. Helaas is de politiek in dit dossier bezig met symbool politiek in plaats van te zorgen voor een eerlijk en efficient systeem.

Dus dan klopt jou stelling niet dat zo goed als iedereen binnen 6 weken weer weg is.
 

ElSimao

Active member
Je moet het natuurlijk wel rekbaar houden. Bijna iets hebben afgerond is voor mamaroli bijvoorbeeld twee tot drie jaar.

Ik denk dat ie wel aan een Universiteit verbonden is(al zou het me niks verbazen als dat ook niet zo is), maar ik zet hem serieus op een eerste (maximaal tweede) jaars student. Los van zijn mening, zijn nogal hinderlijke gedrag en zijn zeer matige taalgebruik, is het echt in niks een academicus. Wat ik al zeg, hij kan zijn case echt vele malen sterker naar voren brengen en het is niet dat hij de tijd er niet voor neemt, hij is continu met zijn vete met mij bezig.

Jammer want het was vroeger en wat dommige maar op zich wel sympathieke jongen. Ergens moet het misgegaan zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Mamaroli zal gerust niet liegen over wat hij doet. Maar hij loopt er wel wat overdreven mee te koop en gebruikt het als troef in de discussie om zijn gelijk te halen. Dat moet hij gewoon lekker achterwege laten.

Al is dat hij bijna gepromoveerd is praktisch gezien wel een leugen. Als je nog twee of drie jaar moet, dan is dat zelfs niet bijna op een tijdbestek van tien jaar. Al is twee of drie jaar in de wetenschap waarin Mamaroli zit natuurlijk helemaal niets.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan