Binnenlandse politiek

ElSimao

Active member
Je ziet in Zweden, Duitsland, Calais en op tal van andere plaatsen in Europa dat het opnemen van asielzoekers ehm, niet altijd even gemoedelijk gaat. Nogal logisch dat ik er een voorstander van ben dat dat niet of zo min mogelijk in Nederland plaatsvindt en dus tegen opname van asielzoekers ben.

Dat zal wel vreselijk, "racistisch", extreem-rechts en van alles zijn, maar ik zie het zelf als een eerlijker versie van wat bijna iedereen vindt maar niet uit durft te spreken. Zoals zwammy al aanhaalde over Groenlinks, ja ze willen die mensen binnen halen, maar dan wel ergens anders in Nederland neerzetten zodat ze er geen last van hebben maar wel het morele hoogvlak kunnen claimen. Puur egoistisch dus, net als ik dus maar ik kom er eerlijk voor uit. Naar mijn mening is ieder mens puur egoistisch overigens maar dat is een andere discussie.

zwammy

Well-known member
Nee, vooral de NIMBY zijn ego?stisch. Daar hoor jij inderdaad ook bij. Zoals 100% van de zogenaamde BNers en politici die roepen om meer eerlijkheid in de wereld.

Hankie

Well-known member
Leo is tegen asielzoekers, want die kosten ook belastingcenten en dan gaat zijn AOW en pensioen nog verder omlaag.

JMD

Well-known member
Nee, vooral de NIMBY zijn ego?stisch. Daar hoor jij inderdaad ook bij. Zoals 100% van de zogenaamde BNers en politici die roepen om meer eerlijkheid in de wereld.

Die BN'ers vonden dat de mensen maar een asielzoeker in huis moesten nemen... Uiteindelijk bleek geen 1 dat te hebben gedaan, op 1 na: Annabel Nanninga, lijsttrekker van de FVD in Amsterdam, die 'zwaar racistische partij'....

mamaroli

New member
Tegen opname van asielzoekers dus. Dan zijn we het wat dit betreft eens.

Je bekend wel meer kleur. Heb je eigenlijk wel een idee wie van de "asielzoekers" hier mogen blijven? En weet je ook dat het overgrote deel binnen 6 weken weer terug is. Om hier in Nederland te mogen blijven moet je aan hele strenge eisen voldoen en echt kunnen bewijzen dat je redenen gegrond zijn. De problemen die er zijn komen voornamelijk door het inefficiente systeem.
Ik betwijfel dat aangezien je graag op alt-right sites zit....

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Het overgrote deel is binnen zes weken terug? Dan zijn er wel vrij extreme excessen. Als ze nu nog bezig zijn om de Albani?rs weg te werken.

Steeds probeer je ElSimao bij het Stormfront te betrekken, waarmee jij juist kleur bekend.

Ik adviseer ElSimao om maar niet meer met jou in discussie te gaan. Je gaat de Suikerbrood richting op.

mamaroli

New member
Welke fabeltjeskrant lees jij?

Dat kan je beter aan jezelf vragen. Cijfers zijn gewoon terug te vinden via de IND en vluchtelingenwerk.
Ik heb familie die bij de IND werkt, en dus de mensen uitzet..

Je mag hier alleen blijven als je kan aantonen vervolgd te worden om ideologische of religieuze redenen of als je echt uit een oorlogsgebied komt. Anders wordt je zo snel mogelijk uitgezet en kom je al niet in aanmerking voor een traject dat kans maakt op een verblijf status. Verdiep je er eens in zonder angstprofeten na te tetteren...

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Dat kan je beter aan jezelf vragen. Cijfers zijn gewoon terug te vinden via de IND en vluchtelingenwerk.
Ik heb familie die bij de IND werkt, en dus de mensen uitzet..

Je mag hier alleen blijven als je kan aantonen vervolgd te worden om ideologische of religieuze redenen of als je echt uit een oorlogsgebied komt. Anders wordt je zo snel mogelijk uitgezet en kom je al niet in aanmerking voor een traject dat kans maakt op een verblijf status. Verdiep je er eens in zonder angstprofeten na te tetteren...

Zo ongeveer de eerste link geeft dit: https://www.metronieuws.nl/binnenland/2015/09/al-17000-asielzoekers-ruim-twee-derde-mag-blijven
Cijfers van de IND...

Heeft dus helemaal niks met angstprofeten te maken, is gewoon de waarheid.

mamaroli

New member
Zo ongeveer de eerste link geeft dit: https://www.metronieuws.nl/binnenland/2015/09/al-17000-asielzoekers-ruim-twee-derde-mag-blijven
Cijfers van de IND...

Heeft dus helemaal niks met angstprofeten te maken, is gewoon de waarheid.

Je komt nu met een stuk over een piekjaar door de oorlog in Syrie. Oorlogsvluchtelingen mogen inderdaad gewoon blijven, tenzij ze bewezen oorlogsmisdaden zijn begaan. Wil jij mensen dan terug de oorlog in sturen? Economische vluchtelingen worden zsm teruggestuurd. En ik neem aan dat, dat de groep is die we hier niet willen hebben? En "al die problemen" blijken hier ook mee te vallen. Grotendeels komt door een falend beleid op gebied van integratie en asielprocedures...
Helaas is er een kleine groep die onder druk van advocaten blijft procederen en daardoor hun uitzet uitstelt.

https://www.vluchtelingenwerk.nl/feiten-cijfers

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het overgrote deel is binnen zes weken terug? Dan zijn er wel vrij extreme excessen. Als ze nu nog bezig zijn om de Albani?rs weg te werken.

Steeds probeer je ElSimao bij het Stormfront te betrekken, waarmee jij juist kleur bekend.
Jep. Iedereen die het niet met mamaroli eens is, is racist of fascist. Kenmerkend discussiepatroon.

mamaroli

New member
Jep. Iedereen die het niet met mamaroli eens is, is racist of fascist. Kenmerkend discussiepatroon.

Dat zegt degene die bij alles moord en brand schreeuwt en naar "links" gaat wijzen. Ik heb niemand een racist of fascist genoemd. Maar als iemand met alt-right sites aan komt en gelooft in sociaal-darwinisme mag ik best zeggen dat iemand dat doet. Maar goed in een slachtofferrol kruipen is natuurlijk makkelijker..

Bovenaan