Hij wil niet met Pechtold in debat omdat die alleen maar demoniseert.Wat gaf Baudet als reden dan?
Hij wil niet met Pechtold in debat omdat die alleen maar demoniseert.Wat gaf Baudet als reden dan?
Hij wil niet met Pechtold in debat omdat die alleen maar demoniseert.
Hij wil niet met Pechtold in debat omdat die alleen maar demoniseert.
Als Pechtold op televisie begint dat zijn kinderen gestalkt worden op instagram om FvD te volgen, dan ben je triest bezig hoor. Daar zou ik ook niet mee willen praten. Enige campagne van D66 is voorlopig op andere inhakken, want inhoud van wat zij willen heb ik in al hun uittingen niet gehoord.Dat is dan weer wel een onzinreden... Baudet wordt terecht geconfronteerd met zijn extreme standpunten, in een debat moet je je kunnen verdedigen. Pechtold is geen lieverdje, maar Baudet gaat vaak genoeg over de grens.
Dat is dan weer wel een onzinreden... Baudet wordt terecht geconfronteerd met zijn extreme standpunten, in een debat moet je je kunnen verdedigen. Pechtold is geen lieverdje, maar Baudet gaat vaak genoeg over de grens.
Als Pechtold op televisie begint dat zijn kinderen gestalkt worden op instagram om FvD te volgen, dan ben je triest bezig hoor. Daar zou ik ook niet mee willen praten. Enige campagne van D66 is voorlopig op andere inhakken, want inhoud van wat zij willen heb ik in al hun uittingen niet gehoord.
Ik weet niet of het daadwerkelijk persoonlijke verzoeken zijn, of dat het inderdaad gewoon het algoritme is.Is dat overigens niet iets automatisch? Dat als je een politicus (in het geval van de kinderen van Pechtold waarschijnlijk hun vader) volgt, dat het algoritme dan automatisch andere politici uitzoekt om te volgen en zodoende bij FvD mensen is uitgekomen?
Als Pechtold op televisie begint dat zijn kinderen gestalkt worden op instagram om FvD te volgen, dan ben je triest bezig hoor. Daar zou ik ook niet mee willen praten. Enige campagne van D66 is voorlopig op andere inhakken, want inhoud van wat zij willen heb ik in al hun uittingen niet gehoord.
Dat Baudet kinderachtig is, staat bij mij niet ter discussie. Die aangifte tegen Ollongren had ook weinig niveau. Echter hoeft de rest (in dit geval D66) daar niet in mee te gaan.Pechthold is inderdaad kinderachtig bezig.
Baudet is een jaar geleden naar de rechter gestapt om af te dwingen dat hij ook mocht debatteren bij de NOS. Hij verloor.
Nu wordt hij uitgenodigd, maar staat hem een onderwerp niet aan omdat hij bang is.
Baudet is een klein jengelend kind wat stampvoeten zijn zin wil hebben.
De "extreme standpunten" van Ramautarsing, waarvoor Baudet zich moest verdedigen, zijn simpelweg in overeenstemming met de wetenschappelijke consensus op dat gebied. 83% van de wetenschappers op het gebied denkt dat er (in wat voor mate dan ook) genetische verschillen tussen volkeren bestaan die de "gap" in IQ-scores verklaren.
Dat kan je tegen de borst stuiten, maar het is toch echt zo. Eigenlijk zouden de andere politici in het beklaagdenbankje moeten zitten voor het ingaan tegen wat de wetenschappers op dit punt vinden.
Dat Baudet kinderachtig is, staat bij mij niet ter discussie. Die aangifte tegen Ollongren had ook weinig niveau. Echter hoeft de rest (in dit geval D66) daar niet in mee te gaan.
Ik weet niet of het daadwerkelijk persoonlijke verzoeken zijn, of dat het inderdaad gewoon het algoritme is.
En weer doorgaan met je leugens..... Je komt ook steeds met andere cijfers.... Raumatisering legde de link tussen ras en iq en daar zijn alleen een paar extreem rechtse pseudo wetenschappers het mee eens, zoals inmiddels al 100 keer is aangetoond.
Dat zeg ik toch ook?
Baudet is eigenlijk helemaal geen politicus. Hij wil ook helemaal niet discussi?ren. Hij wil zijn mening roepen, overal tegenaan schoppen en glanzen.
Lijkt me niet dat ze bij FvD de kinderen van Pechtold opzoeken met verzoeken om de partij te volgen. Zou het wel zo zijn zou dat natuurlijk erg triest zijn, maar ik denk dat de kans groter is dat Pechtold algoritmes en dat soort dingen niet begrijpt. Ik zou als Baudet juist nu naar het debat zijn en die Pechtold aanpakken.
Zoals uit het onderzoek blijkt dat ik linkte, denkt 83% van de wetenschappers dat die link er inderdaad is. Je hebt wetenschappers aan alle zijden van het spectrum, maar slechts 17% ontkent de link tussen ras en IQ.
Jij denkt dat die link er niet is en dat is helemaal prima, maar je hebt slechts een klein deel van de wetenschappers achter je staan. Ramautarsing heeft het over de meerderheid van de experts in het veld.
83% denkt genen er iets mee te maken hebben. De link tussen ras en intelligentie word niet genoemd. Je verdraait zaken om je gelijk te halen. En een onderzoek onder 71 wetenschappers is niet erg sterk. Erg doorzichtig, ook dat je steeds met andere cijfers komt. Je verzint er nu zelf zaken bij om je gelijk te halen. In heel dat onderzoek word de link tussen ras en intelligentie niet gelegd.
Dat jij in deze discussie binnen een bepaalde kant van het spectrum valt is duidelijk en zoals ik eerder al zei, helemaal prima. Ik heb echter het bredere speelveld van de discussie aangemerkt en dan kun je nog zoveel opinieblogs van "jouw" 17% aankaarten, het feit verandert niet dat je een minderheid van de wetenschappers achter je hebt staan.
Verder bevreemdt het mij dat je al minimaal 10x keer gezegd hebt met de discussie te stoppen, maar dat je toch maar door blijft gaan en zelfs diep in de nacht boos in het toetsenbord klimt om ElSimao van repliek te dienen. Leuk, maar ik zou me graag op het topiconderwerp richten. De andere discussie is inmiddels wel gevoerd en de kaarten zijn geschud.
Klinkt mij ook goed in de oren!