Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Ja, klopt. Links is zo geobsedeerd door rechts dat ze hun eigen balk in de ogen vaak niet zien. Bekend probleem.
 

gevegt

Well-known member
Helaas stopt Han Noten als burgemeester. Hij is misschien wel de beste die we hier ooit hebben gehad.
 

erka

Well-known member
Wisten ze wel, maar ze hadden blijkbaar afgesproken dat NIDA afstand zou doen van de tweet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wisten ze dat toen al?

Ik begrijp dat het op het Twitteraccount van NIDA staat. Verder was het te voorzien dat binnen deze partij mensen zulke uitspraken doen. Dit soort uitspraken doen wel meer Moslims die een studie hebben afgerond en een gewone baan hebben.
 

gevegt

Well-known member
Wisten ze wel, maar ze hadden blijkbaar afgesproken dat NIDA afstand zou doen van de tweet.

Ik begrijp dat het op het Twitteraccount van NIDA staat. Verder was het te voorzien dat binnen deze partij mensen zulke uitspraken doen. Dit soort uitspraken doen wel meer Moslims die een studie hebben afgerond en een gewone baan hebben.

Kortom, ze wisten het dus niet. Toen het ze ter ore kwam hebben overleg gehad en zijn uit elkaar gegaan omdat NIDA het niet wilde verwijderen.
Ik begrijp echt niet wat daar mis mee is. Nou ja, misschien hadden ze dieper moeten spitten, maar dat is tegenwoordig bijna ondoenlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Omdat het lastig is kun je inderdaad beter achterwege laten. Nu doorschakelen naar DENK?
 
Bovenaan