Wie je ook bij SGP als fractieleider hebt, wat blijven het toch altijd integere mannen, wars van opsmuk, wars van soundbites...
Vd Staaij, Van de Vlies en nu Stoffer...
In elke zin 'racisme' en 'discriminatie' zeggen, toch knap dat je daarmee dan nog een paar zetels haalt...One trick pony
Oke, daar is hij.Wel opvallend overigens dat Timmermans nog niet een verklaring heeft gegeven. Is nog 'in overleg'... Heel apart.
Lijkt mij logisch dat hij dat zegt. Die hoopt nog steeds premier te worden natuurlijk.Timmermans is duidelijk: 'er moeten verkiezingen komen'
Plus dat er nog nooit een andere samenstelling is gekomen van een kabinet (behalve een rompkabinet) na een val van een kabinet. Is ook onzin, zeker ook gezien hoe 'vloeibaar' de zetelaantallen zijn. "Vroeger" kon je de zetelaantallen wel zo ongeveer uittekenen, nu verandert het per jaar.Lijkt mij logisch dat hij dat zegt. Die hoopt nog steeds premier te worden natuurlijk.
We mogen op bepaalde (korte) trajecten 130 rijden!Welke minister uit dit kabinet heeft er wel constructief beleid aangeleverd aan de kamer op belangrijke dossiers?
We mogen op bepaalde (korte) trajecten 130 rijden!
Totdat je tijdwinst aan de grens teniet wordt gedaan door de grenscontrole van diezelfde PVV?Elke keer als ik van Winschoten naar de Duitse grens rij denk ik de hele 10km uit enorme dankbaarheid aan de PVV!
Sowieso natuurlijk de vraag wie blijft, want niemand is lid van de PVV, dus Wilders heeft volgens mij officieel niks over de andere ministers/stas te zeggen.Coenradie en Beljaarts blijven mogelijk aan. Wilders trekt alle PVVers terug maar zij kwamen niet van de PVV.
| Partij | Score | zetels | verschil tov TK23 |
| PVV | 574 | 30 | -7 |
| GL-PvdA | 560 | 29 | +4 |
| VVD | 528 | 27 | +3 |
| CDA | 350 | 18 | +13 |
| D66 | 196 | 10 | +1 |
| SP | 138 | 7 | +2 |
| PvdD | 103 | 5 | +2 |
| DENK | 82 | 4 | +1 |
| FvD | 81 | 4 | +1 |
| SGP | 75 | 3 | |
| JA21 | 75 | 3 | +2 |