mamaroli
New member
Dat heeft hij niet verdient.
Sorry De Waan,
Dat heeft hij niet verdient.
Sorry De Waan,
Het armoedige niveau komt van jou en de draai is wel erg pijnlijk duidelijk.
En ga zo maar door... een draai dus....
Ik haal die wetenschapper aan voor de uitspraak dat die verschillen in IQ tussen groepen / landen etc. gewoon duidelijk bekend zijn. Iets wat jij weersprak. Achter de rest van zijn betoog sta ik niet, ik ben namelijk van mening dat IQ wel intelligentie meet en dat dat een begrip is dat wel in hoge mate werkbaar is. Dus zeg maar waar ik "draai". Nergens. Jij daarentegen..
Ik haal die wetenschapper aan voor de uitspraak dat die verschillen in IQ tussen groepen / landen etc. gewoon duidelijk bekend zijn. Iets wat jij weersprak. Achter de rest van zijn betoog sta ik niet, ik ben namelijk van mening dat IQ wel intelligentie meet en dat dat een begrip is dat wel in hoge mate werkbaar is. Dus zeg maar waar ik "draai". Nergens. Jij daarentegen..
Ik heb dat nooit weersproken... Heb het beaamd dat er verschil zit tussen verschillende landen. Dat "feit" is niet zoveel zeggend, de oorzaak er achter is waar het om gaat. En de waarde die je aan een IQ onderzoek kan hangen. En je aangehaalde artikel ontkracht jouw eigen stellingname.. Ik weerspreek dat het grotendeels nature is, zoals het artikel dus doet.. Maar ik stop ermee, gevegt heeft gelijk, fijne avond.
Flikker nou eens lekker op. Dat gelul van jou over IQ is al meerdere keren naar het land van fabeltjes verwezen.
Je hebt het zelf niet eens meer door dat je je zelf constant tegenspreekt en weer eens post om het posten. Vuile kutjood.
Plop!
Je hebt gelijk.Als je zo zeker van je zaak bent, waarom ga je dan de discussie niet aan? Durf je niet, want je weet dat ik je zou pillagen.
Je hebt gelijk.
Nee, ondanks de overgedreven reactie van SM. heeft hij wel gelijk.... ik had een prima suggestie eerder op de dag. :rumcolaa:
Droog je traantjes, het komt goed.
Nee, ondanks de overgedreven reactie van SM. heeft hij wel gelijk.
Om te beginnen bestaan mensen rassen niet, ook dat is al ruim 75 jaar duidelijk.
Verdomme.
Racisme bestaat dus ook niet?
Racisme bestaat dus ook niet?
Tja, SM. en ik hebben nu eenmaal de schurft aan friezen.
Tja, SM. en ik hebben nu eenmaal de schurft aan friezen.
In biologische zin niet, politiek ideologische wel en in taalkundige zin ligt het wat gecompliceerder.
Bedankt.Dat valt wel mee. Limburgers zijn gewoon heel dom. Die hebben te lang onder de grond geleefd. Dat heeft zolang geduurd dat het nu in de genen zit.
Ik ken trouwens maar 1 uitzondering.
Dat snap ik wel als ik zie welke Friezen er in Den Haag rondlopen. (of rondliepen..)