Mee eens hoor dat je goed moet checken wie nou welk artikel heeft geschreven, alleen dat 'gelinkt aan extreem rechts' is tegenwoordig een non-argument.
Zo ongeveer elke wetenschapper die een beetje tegen de stroom in zwemt wordt tegenwoordig al in dat hokje geduwd.
Ach, het zegt denk ik genoeg dat mijn discussiepartner zich verlaagt tot alles en iedereen waar ie het niet mee eens is naar extreem-rechts te duwen, inclusief mijzelf. Zo haalt hij een opinieblog aan die een wetenschapper uitmaakt voor "white supremacist" terwijl die man heel duidelijk is: het blanke ras is niet superieur, want het legt het af ten opzichte van Oost-Aziaten. Prachtige ironie toch?
Even weer een voorbeeld van iemand die meerdere studies meeneemt:
http://thealternativehypothesis.org/index.php/2017/01/07/race-and-iq-the-case-for-genes/
In het midden van de pagina soms hij op hoe wetenschappers in het veld denken dat de zwart-wit IQ verschillen verklaard kunnen worden. 17% denkt dat het puur met omstandigheden, sociale factoren etc. te maken heeft, terwijl dus 83% van mening is dat genetica in wat voor verhouding dan ook, tevens een rol spelen. Slechts 5% denkt dat het puur en alleen aan genetica ligt en mij lijkt dat ook een te ver gaande conclusie. Persoonlijk denk ik dat het een beetje van beiden is en dat is ook waar de meeste wetenschappers zich bevinden. En die Surinamer van FvD overigens ook, dus nogmaals, dit is de stand van de wetenschap op dit moment en die is simpelweg niet afwijzend tov wat die SuriBoy roept.
Dat hij zo op zijn uitspraken wordt aangepakt is niet omdat ze wetenschappelijk onjuist zijn, maar omdat geslepen politici een smerig spel tegen Baudet spelen.