Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Wilders staat nu niet direct bekend als smaakvol.
Hij moet wat nu hij zetels verliest aan zijn "intellectuele" tegenhanger.
Je kan het niet met Baudet eens zijn, maar hij is wel degelijk intellectueel onderlegd met een doctoraal in de rechten en een academische bachelor voor geschiedenis.
Kinderachtig om dan intellectueel tussen aanhalingstekens te zetten omdat je het niet met hem eens bent.

Doet me denken aan de mensen die 16 jaar geleden zich afvroegen hoe Pim Fortuijn aan zijn professortitel gekomen was.

Alsof alleen linkse politici intelligent kunnen zijn...
 

mamaroli

New member
Je kan het niet met Baudet eens zijn, maar hij is wel degelijk intellectueel onderlegd met een doctoraal in de rechten en een academische bachelor voor geschiedenis.
Kinderachtig om dan intellectueel tussen aanhalingstekens te zetten omdat je het niet met hem eens bent.

Doet me denken aan de mensen die 16 jaar geleden zich afvroegen hoe Pim Fortuijn aan zijn professortitel gekomen was.

Alsof alleen linkse politici intelligent kunnen zijn...

Als Baudet zo intellectueel is waarom komt hij dan keer op keer met al lang achterhaalde complot theorie?n? En waarom komt hij inhoudelijk niet verder dan wat Wilders al jaren doet, alleen dan met moeilijkere woorden? Het schoppen tegen anderen (of je ze nu elite, kartel, linksekerk of wat dan ook noemt) kennen we wel. Baudet brengt niks nieuws, alleen een andere vorm van wat we al hadden. Dat vind ik bij de SP, Denk, 50+ en zelfs het CDA ook.

Hij is niet de enige met een doctoraat in de kamer, alleen andere hoeven dat niet keer op keer te herhalen om over te komen.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Hij is niet de enige met een doctoraat in de kamer, alleen andere hoeven dat niet keer op keer te herhalen om over te komen.
Hoe vaak is Baudet over zijn doctoraat begonnen dan, nu je het hebt over keer op keer herhalen? Daar zou je dan toch wel 10 voorbeelden van moeten kunnen oplepelen. Het is mij niet opgevallen in elk geval. Wel dat ie nog weleens uit de hoogte doet en natuurlijk dat lachwekkende latijn van hem. Maar dat zou ik niet toeschrijven als uitting dat hij een doctoraat heeft.
 

mamaroli

New member
Hoe vaak is Baudet over zijn doctoraat begonnen dan, nu je het hebt over keer op keer herhalen? Daar zou je dan toch wel 10 voorbeelden van moeten kunnen oplepelen. Het is mij niet opgevallen in elk geval. Wel dat ie nog weleens uit de hoogte doet en natuurlijk dat lachwekkende latijn van hem. Maar dat zou ik niet toeschrijven als uitting dat hij een doctoraat heeft.

Thierry Baudet raakte gefrustreerd door zijn profiel in NRC en tweette de auteurs: “ik publiceerde geen twee maar acht boeken. Ja, je wordt niet zomaar de belangrijkste intellectueel van NL!”

Zijn twitter account is een verzamelplaats voor dit soort uitspraken. Baudet zet zich neer als intellectueel, dat terwijl er buiten zijn titel niks intellectueels is aan zijn "leer".
 

zwammy

Well-known member
Kamerlid GL wist al 6 jaar van smeerlapperij van Oxfam. Heeft spijt dat hij niet heeft doorgevraagd. Wat een heerlijk antwoord.
 

zwammy

Well-known member
Hij was de Nederlandse directeur van Oxfam dus hij moet er eigenlijk wel een mening over hebben. Maar hij vind het vervelend dat hij niet doorgevraagd heeft? Ik zie me al aankomen op mijn werk dat ik tegen mijn manager zeg dat ik wist van sexueel misbruik maar er niets mee gedaan heb.
 

ElSimao

Active member
Hij was de Nederlandse directeur van Oxfam dus hij moet er eigenlijk wel een mening over hebben. Maar hij vind het vervelend dat hij niet doorgevraagd heeft? Ik zie me al aankomen op mijn werk dat ik tegen mijn manager zeg dat ik wist van sexueel misbruik maar er niets mee gedaan heb.

De man zat in de Nederlandse directie van Oxfam, terwijl het Britse medewerkers zouden gaan die zich misdragen hebben. Hem zou verteld zijn dat de betrokken medewerkers waren ontslagen.

Geen idee waarom hij dan had moeten doorvragen en het is me ook niet duidelijk of deze man zelf blaam treft. Het komt wat sullig over, maar tot nu toe lees ik niet iets waarvoor je de man zelf verantwoordelijk kunt houden.
 

zwammy

Well-known member
Had het naar buiten moeten brengen. Zo simpel is het. Donateurs voor de gek houden om zelf je geld maar binnen te krijgen.
 
Bovenaan