Binnenlandse politiek

ElSimao

Active member
De zwakkeren. Maakt niet uit wie je hoort van de SP, ze hebben het altijd over de zwakkeren.
Lekker dan als je door de SP ongedeeld wordt in de categorie Zwakkeren.

Wellicht hebben ze het over de intellectueel zwakkeren, dan kun jij er ook nog bij horen.
 

JFK

Well-known member
Wellicht hebben ze het over de intellectueel zwakkeren, dan kun jij er ook nog bij horen.

Je bent naast een slecht mens ook een slecht poster hier op DVK. Ik heb jou een tijdje geleden medegedeeld dat ik nooit meer op jou zou reageren. Waarom? Omdat jouw "bijdrages" totaal niet interessant zijn. Maar aangezien jij in vroeg stadium van jouw leventje een vorm van dementie vertoont, zal ik het bij dezen nogmaals aan je mededelen.
De laatste keer dus. Begrepen?
Dus niet meer doen h?!
 

Susa

New member
De bejaarden en de uitkeringsgerechtigden natuurlijk. Als de SP aan de macht komt loont studeren en werken niet meer, want als werkende betaal je dan 80% belasting zodat de bejaarden in woningen met gouden kranen kunnen worden en levert een uitkering krijgen meer op dan werken.

pfffff....

Wat een kneus ben jij toch ook.
 

Pascallovic

Well-known member

Friesland

Well-known member
Het wetsvoorstel waaraan de coalitie de hoogste prioriteit geeft en, waarvoor ze allerlei wetten negeerden, is vanavond met een meerderheid van 76-69 aangenomen. De coalitiepartijen en gedoogpartner SGP stemden voor, alle overige partijen stemden tegen, 5 kamerleden waren afwezig.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Waarom bij dit programma wel miepen over belangenverstrengeling en niet bij zondag met Lubach die ook door de vrouw van Ollongren wordt geproduceerd(wat ik niet wist)?

Ik ben er niet zo bang voor. Lubach heeft ook gewoon een item gemaakt over het nepnieuws dossier van dezelfde Ollongren.

https://www.youtube.com/watch?v=ufV9GccJmOk
Klopt. Maar Lubach is 1x per week en met een cabareteske inslag. Is wat anders dan een programma dat 5x per week op primetime de buis opgaat en dat geen cabareteske inslag heeft.
(alhoewel ik het vwb Lubach ook vreemd vind)
 

mamaroli

New member
Klopt. Maar Lubach is 1x per week en met een cabareteske inslag. Is wat anders dan een programma dat 5x per week op primetime de buis opgaat en dat geen cabareteske inslag heeft.
(alhoewel ik het vwb Lubach ook vreemd vind)

In hoeverre bemoeien ze zich met de inhoud van het programma? Dat is het enige waar er eventueel belangenverstrengeling kan optreden. Dat een productie maatschappij een programma maakt lijkt mij vrij normaal. Deze minister is niet verantwoordelijk voor de NPO dus lijkt het mij vooral spijkers op laag water zoeken.
 

Maasveld

Well-known member
In hoeverre bemoeien ze zich met de inhoud van het programma? Dat is het enige waar er eventueel belangenverstrengeling kan optreden. Dat een productie maatschappij een programma maakt lijkt mij vrij normaal. Deze minister is niet verantwoordelijk voor de NPO dus lijkt het mij vooral spijkers op laag water zoeken.
Je kent JMD toch nog wel een beetje?
 

mamaroli

New member
Waar ben je geweest al die jaren?

Op veel plaatsen. Maar samengevat vanaf het VMBO naar de Universiteit opgeklommen en nu aan het afstuderen als historicus. En qua voetbal bij RKC is het al jaren drama en zelf door blessures moeten stoppen. Qua forum gebruikt eigenlijk niet zoveel gedaan, soms op wat historische of politieke fora, al is dat vooral omdat het mijn vakgebied is.
 
Bovenaan