Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Ik laat mij niet wegjagen door aan de ene kant het CUDA die zijn christelijke roots is kwijtgeraakt.
En aan de andere kant de VVD66 partij die ons land in de uitverkoop doen om Rutte aan een baantje bij Shell te helpen.
En ooit zal jij misschien ook nog eens je..........................................................???
 

ElSimao

Active member
Ik laat mij niet wegjagen door aan de ene kant het CUDA die zijn christelijke roots is kwijtgeraakt.
En aan de andere kant de VVD66 partij die ons land in de uitverkoop doen om Rutte aan een baantje bij Shell te helpen.
En ooit zal jij misschien ook nog eens je..........................................................???

Wie zijn er in jouw ogen wel de "good guys"?
 

leo1949

Well-known member
Die zitten niet in de regeringspartijen.
"good guys" die zitten bij de partijen die het belang van het volk dienen omdat ze door het volk betaald worden en niet van het grootkapitaal die kan zich zelf redden, die hebben geen last van de crisis gehad.
 

JFK

Well-known member
Die zitten niet in de regeringspartijen.
"good guys" die zitten bij de partijen die het belang van het volk dienen omdat ze door het volk betaald worden en niet van het grootkapitaal die kan zich zelf redden, die hebben geen last van de crisis gehad.

Joh hou eens op met dit diarreegepruttel. Belang van het volk dienen.....
Jouw "good guys" vertikken het gewoon om "het volk te dienen" keer op keer geeft de SP nooit thuis.
 

leo1949

Well-known member
Nee jij wil dat ze zich net als de PvdA laten wegvagen door een corrupte kliek.
En de SP wilde wel regeren maar zonder VVD. Terecht.
 

JFK

Well-known member
Nee jij wil dat ze zich net als de PvdA laten wegvagen door een corrupte kliek.
Nee Leo, er was een dikke vette crisis in Nederland en de PvdA nam zijn verantwoordelijkheid, net als de VVD om het land er weer bovenop te helpen.

En de SP wilde wel regeren maar zonder VVD. Terecht.
Ja zo kennen we her duikbootgedrag van de SP ondertussen wel.
Maar snotter gerust nog even door over het referendum. Let wel, raadgevend referendum. Er zijn er slechts twee van deze raadgevend referenda geweest in Nederland. Twee!! Maar je doet net alsof de AOW is afgeschaft.
En alsjeblieft hou op over "het dienen van he volk". Zoveel Telegraafgebral trek ik gewoon niet op een doordeweekse dag.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee jij wil dat ze zich net als de PvdA laten wegvagen door een corrupte kliek.
En de SP wilde wel regeren maar zonder VVD. Terecht.

Gelukkig heeft die geweldige SP zo geprofiteerd van het wegvagen van de corrupte kliek van de PvdA. 29 zetels verlies voor de concurrent en wat doet de SP met het vrijgekomen electoraat? Ze leveren ook in.
 

JFK

Well-known member
Gelukkig heeft die geweldige SP zo geprofiteerd van het wegvagen van de corrupte kliek van de PvdA. 29 zetels verlies voor de concurrent en wat doet de SP met het vrijgekomen electoraat? Ze leveren ook in.

Oftewel het draagvlak is minder geworden dat de SP het volk gaat dienen.
 

ElSimao

Active member
Die zitten niet in de regeringspartijen.
"good guys" die zitten bij de partijen die het belang van het volk dienen omdat ze door het volk betaald worden en niet van het grootkapitaal die kan zich zelf redden, die hebben geen last van de crisis gehad.

Man en paard benoemen graag. Over welke partijen hebben we het?
 

JMD

Well-known member
Ik zou ook graag willen weten wie "het volk" is.

De bejaarden en de uitkeringsgerechtigden natuurlijk. Als de SP aan de macht komt loont studeren en werken niet meer, want als werkende betaal je dan 80% belasting zodat de bejaarden in woningen met gouden kranen kunnen worden en levert een uitkering krijgen meer op dan werken.
 

Pascallovic

Well-known member
Als de SP zo'n partij voor het volk is, waarom bepaald het SP-bestuur dan dat de plaatselijke SP in een aantal gemeenten niet mee mag doen omdat ze niet actief en activistisch genoeg zouden zijn? Waarom het volk deze conclusie niet laten trekken in het stemhokje bij de verkiezingen?
 
Bovenaan