leo1949
Well-known member
En de SP staat voor Simpele Personen?
Maar vertel eens Leo, hoeveel referenda hebben we gehad de laatste 25 jaar?
Niet veel maar dat komt door Domme66.
En de SP staat voor Simpele Personen?
Maar vertel eens Leo, hoeveel referenda hebben we gehad de laatste 25 jaar?
Niet veel maar dat komt door Domme66.
Ik laat mij niet wegjagen door aan de ene kant het CUDA die zijn christelijke roots is kwijtgeraakt.
En aan de andere kant de VVD66 partij die ons land in de uitverkoop doen om Rutte aan een baantje bij Shell te helpen.
En ooit zal jij misschien ook nog eens je..........................................................???
Die zitten niet in de regeringspartijen.
"good guys" die zitten bij de partijen die het belang van het volk dienen omdat ze door het volk betaald worden en niet van het grootkapitaal die kan zich zelf redden, die hebben geen last van de crisis gehad.
Nee Leo, er was een dikke vette crisis in Nederland en de PvdA nam zijn verantwoordelijkheid, net als de VVD om het land er weer bovenop te helpen.Nee jij wil dat ze zich net als de PvdA laten wegvagen door een corrupte kliek.
Ja zo kennen we her duikbootgedrag van de SP ondertussen wel.En de SP wilde wel regeren maar zonder VVD. Terecht.
Nee jij wil dat ze zich net als de PvdA laten wegvagen door een corrupte kliek.
En de SP wilde wel regeren maar zonder VVD. Terecht.
Gelukkig heeft die geweldige SP zo geprofiteerd van het wegvagen van de corrupte kliek van de PvdA. 29 zetels verlies voor de concurrent en wat doet de SP met het vrijgekomen electoraat? Ze leveren ook in.
Klop voor 3% van de bevolking en voor 97% word het beter.
De SP wil alleen met de SP regeren.
Die zitten niet in de regeringspartijen.
"good guys" die zitten bij de partijen die het belang van het volk dienen omdat ze door het volk betaald worden en niet van het grootkapitaal die kan zich zelf redden, die hebben geen last van de crisis gehad.
Ik zou ook graag willen weten wie "het volk" is.
Ik zou ook graag willen weten wie "het volk" is.