Binnenlandse politiek

ElSimao

Active member
Dus de gemiddelde hoer is geen slachtoffer ?

En die verhalen over loverboys zijn ook allemaal verzonnen dus. Ze zitten allemaal vrijwillig in het vak omdat ze het zo leuk vinden.

Slachtoffers van het leven ja, maar niet van die hulpverleners. Dus het lijkt me niet dat die politicus daar zn excuses voor aan hoeft te bieden.

Batigoal

Well-known member
De tendens is nu dat omdat er rotte appels zitten in hulporganisaties, dat die organisaties automatisch geen goed werk meer verrichten. Althans, zo simpel redeneren een hoop mensen. Dat is best jammer, omdat het net als Mamaroli al aangeeft bij iedere organisatie of instituut gebeurt en dus niet zo gek dat het hier ook zo is.

mamaroli

New member
De tendens is nu dat omdat er rotte appels zitten in hulporganisaties, dat die organisaties automatisch geen goed werk meer verrichten. Althans, zo simpel redeneren een hoop mensen. Dat is best jammer, omdat het net als Mamaroli al aangeeft bij iedere organisatie of instituut gebeurt en dus niet zo gek dat het hier ook zo is.

Het is natuurlijk diep en diep triest dat mensen misbruik maken van de situaties van anderen en/of van hun macht. Maar dat voorkom je niet door gehele organisaties kapot te maken. Er moet een algehele verandering in mentaliteit komen.

ElSimao

Active member

Het gaat niet alleen om wat de rotte appels gedaan zouden hebben, maar ook om de nalatige respons van het management. En het feit dat het met belastinggeld gebeurt.

Batigoal

Well-known member
Het gaat niet alleen om wat de rotte appels gedaan zouden hebben, maar ook om de nalatige respons van het management. En het feit dat het met belastinggeld gebeurt.

Natuurlijk en de mensen die strafbaar zijn geweest moeten gestraft worden. Waar het mij om gaat is de manier waarop het volk reageert op deze schandalen. Meteen deugt de sector niet meer en dat lijkt me wat overtrokken.

Ska P 187

Well-known member
Algeheel slachtoffer ja, maar niet per se van deze affaire.

Ook van deze affaire. Die meisjes hebben denk ik al genoeg meegemaakt en om dan ook nog misbruikt te worden door degene die hulp zou moeten verlenen maakt het dubbel zo erg. Als de mensen daar niet vervolgd worden dan hoop ik dat dit in eigen land alsnog gedaan wordt, stelletje klootzakken.

ElSimao

Active member
Natuurlijk en de mensen die strafbaar zijn geweest moeten gestraft worden. Waar het mij om gaat is de manier waarop het volk reageert op deze schandalen. Meteen deugt de sector niet meer en dat lijkt me wat overtrokken.

Nouja, ik vind het ook alleen maar een probleem omdat het met belastinggeld gebeurd is. Wat die GL-politicus misdaan zou hebben, is me nog steeds niet echt bekend.

ElSimao

Active member
Ook van deze affaire. Die meisjes hebben denk ik al genoeg meegemaakt en om dan ook nog misbruikt te worden door degene die hulp zou moeten verlenen maakt het dubbel zo erg. Als de mensen daar niet vervolgd worden dan hoop ik dat dit in eigen land alsnog gedaan wordt, stelletje klootzakken.

Wat ik lees gaat het om prostituees, dus dan is het gewoon een ruildeal, sex voor geld.

Ska P 187

Well-known member
Als je van dit soort zaken op de hoogte bent behoor je dit te melden. Merk je dat er niets mee gedaan wordt dan ga je ermee naar de pers of justitie.
Zoniet dan ben je in mijn beleving medeplichtig.

ElSimao

Active member
Als je van dit soort zaken op de hoogte bent behoor je dit te melden. Merk je dat er niets mee gedaan wordt dan ga je ermee naar de pers of justitie.
Zoniet dan ben je in mijn beleving medeplichtig.

Dat is dus niet wat in de beleving van die man aan de hand was. Hij is ervan op de hoogte gebracht, maar kreeg te horen dat de medewerkers ontslagen waren. Ja, wat moet je dan doen?

Pascallovic

Well-known member
Wat ik lees gaat het om prostituees, dus dan is het gewoon een ruildeal, sex voor geld.

Diezelfde prostitu?'s die wellicht minderjarig zijn en die je overdag voor niks helpt vanwege een orkaan die daar heeft huisgehouden. Zelfs al zijn ze niet minderjarig, dan nog is het gigantisch fout want ze hebben overdag een bepaalde afhankelijkheids positie van diezelfde medewerkers van Oxfam.

Pascallovic

Well-known member
Dat is dus niet wat in de beleving van die man aan de hand was. Hij is ervan op de hoogte gebracht, maar kreeg te horen dat de medewerkers ontslagen waren. Ja, wat moet je dan doen?
Volgens die man zelf moet je dan doorvragen en zorgen dat het naar buiten komt.

Ska P 187

Well-known member
Blijkbaar voelde hij toen al nattigheid, anders blijf je, denk ik, niet met dat gevoel zitten.
Niemand is perfect, maar als het zo'n serieuze zaak betreft dan had een beetje opvolging geen kwaad gekund.

Bovenaan