Dus de gemiddelde hoer is geen slachtoffer ?
En die verhalen over loverboys zijn ook allemaal verzonnen dus. Ze zitten allemaal vrijwillig in het vak omdat ze het zo leuk vinden.
De tendens is nu dat omdat er rotte appels zitten in hulporganisaties, dat die organisaties automatisch geen goed werk meer verrichten. Althans, zo simpel redeneren een hoop mensen. Dat is best jammer, omdat het net als Mamaroli al aangeeft bij iedere organisatie of instituut gebeurt en dus niet zo gek dat het hier ook zo is.
De tendens is nu dat omdat er rotte appels zitten in hulporganisaties, dat die organisaties automatisch geen goed werk meer verrichten. Althans, zo simpel redeneren een hoop mensen. Dat is best jammer, omdat het net als Mamaroli al aangeeft bij iedere organisatie of instituut gebeurt en dus niet zo gek dat het hier ook zo is.
Het gaat niet alleen om wat de rotte appels gedaan zouden hebben, maar ook om de nalatige respons van het management. En het feit dat het met belastinggeld gebeurt.
Algeheel slachtoffer ja, maar niet per se van deze affaire.
Natuurlijk en de mensen die strafbaar zijn geweest moeten gestraft worden. Waar het mij om gaat is de manier waarop het volk reageert op deze schandalen. Meteen deugt de sector niet meer en dat lijkt me wat overtrokken.
Ook van deze affaire. Die meisjes hebben denk ik al genoeg meegemaakt en om dan ook nog misbruikt te worden door degene die hulp zou moeten verlenen maakt het dubbel zo erg. Als de mensen daar niet vervolgd worden dan hoop ik dat dit in eigen land alsnog gedaan wordt, stelletje klootzakken.
Wat ik lees gaat het om prostituees, dus dan is het gewoon een ruildeal, sex voor geld.
Wat ik lees gaat het om prostituees, dus dan is het gewoon een ruildeal, sex voor geld.
Zodra het minderjarigen betreft zit je fout.
Als je van dit soort zaken op de hoogte bent behoor je dit te melden. Merk je dat er niets mee gedaan wordt dan ga je ermee naar de pers of justitie.
Zoniet dan ben je in mijn beleving medeplichtig.
Volgens die man zelf moet je dan doorvragen en zorgen dat het naar buiten komt.Dat is dus niet wat in de beleving van die man aan de hand was. Hij is ervan op de hoogte gebracht, maar kreeg te horen dat de medewerkers ontslagen waren. Ja, wat moet je dan doen?
Volgens die man zelf moet je dan doorvragen en zorgen dat het naar buiten komt.
De superintelligente Baudet is er weer eentje kwijt.