Makkelijk baantje eigenlijk. Je neemt gewoon nooit je telefoon op en je belt zelf ook niemand.Mijn favoriete minister had weer een leuk dagje op kantoor.
Of je blijft thuis, meld je niet ziek en vang gewoon onkostenvergoeding.Mijn favoriete minister had weer een leuk dagje op kantoor.
Kijk, dat is dus goed beleid!Ze gaan kijken hoe ze dat gaan aanpakken stond er bij.
Maar dat lijkt het hele beleid te zijn. Alles wat voor de bühne goed klinkt van het vorige kabinet wordt omarmd zelfs als het allang afgeschoten is als onhaalbaar. Maar allerlei logische plannen van het vorige kabinet die niet leuk zijn worden afgeschoten zonder alternatief.Ze gaan kijken hoe ze dat gaan aanpakken stond er bij.
Dit kabinet wil het gewoon leuk houden.Maar dat lijkt het hele beleid te zijn. Alles wat voor de bühne goed klinkt van het vorige kabinet wordt omarmd zelfs als het allang afgeschoten is als onhaalbaar. Maar allerlei logische plannen van het vorige kabinet die niet leuk zijn worden afgeschoten zonder alternatief.
Ik heb weinige logische plannen gezien van de vorige kabinetten.Maar dat lijkt het hele beleid te zijn. Alles wat voor de bühne goed klinkt van het vorige kabinet wordt omarmd zelfs als het allang afgeschoten is als onhaalbaar. Maar allerlei logische plannen van het vorige kabinet die niet leuk zijn worden afgeschoten zonder alternatief.
Hoho, maar het huidige kabinet maakt het erg bont door het ministerie van Landbouw nu Landbouw en Visserij te laten worden, kosten 3 tot 5 miljoen euro. oppositie boos. Een aantal oppositiepartijen vergeet echter dat onder bv Rutte III (waar die partijen ook in zaten) ook namen van ministeries gewijzigd werd (o.a. Justitie & Veiligheid in Veiligheid & Justitie (of andersom)), kosten dezes 32 miljoen...Ik heb weinige logische plannen gezien van de vorige kabinetten.
Optie 1, 2 en 4 lijken me al uitgeslotenKiest u maar!
Intrekken Nederlanderschap
Het intrekken van het Nederlanderschap door de overheid kan in de volgende gevallen:
- U bent eerder Nederlander geworden door optie of door naturalisatie. Hierbij heeft u beloofd dat u afstand zal doen van uw eigen nationaliteit. Als u vervolgens toch geen afstand doet van uw eigen nationaliteit kan het Nederlanderschap worden ingetrokken.
- U heeft gefraudeerd bij de procedure om Nederlander te worden (optie of naturalisatie). Bijvoorbeeld bedrog met uw identiteit. U fraudeert als u een valse verklaring aflegt, bedrog pleegt of belangrijke feiten verzwijgt. Door het intrekken van uw Nederlanderschap wordt u in dit geval staatloos als u uw eigen nationaliteit niet meer heeft.
- U bent veroordeeld voor een misdrijf gericht tegen de belangen of de veiligheid van het Koninkrijk. Bijvoorbeeld een oorlogsmisdrijf of een terroristisch misdrijf. Uw Nederlanderschap kan in dit geval alleen worden ingetrokken als u niet staatloos wordt.
- U bent 16 jaar of ouder en vrijwillig in dienst gegaan in de krijgsdienst van een ander land. Dat land vecht op dat moment tegen Nederland of tegen 1 van de Nederlandse bondgenoten.
- U bent 16 jaar of ouder en u heeft zich aangesloten bij een organisatie die een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid. De overheid heeft deze organisaties aangewezen.
Geen enkele optie is toepasbaar.Optie 1, 2 en 4 lijken me al uitgesloten
3 en 5 zou natuurlijk wel kunnen. Want iemand wordt niet statenloos, het gaat immers om mensen met een dubbel paspoort.Geen enkele optie is toepasbaar.
Ze zullen een nieuwe wet moeten maken als willen wat ze nu zeggen.