Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Even los van of het om die uitspraak gaat en of die nou zo heftig is: maar als die uitspraak maandag gedaan is en jij die als bewindspersoon nou zo vervelend vindt, dan stap je toch vrijwel direct op. Idd wat erka zegt, je wist met wat voor type mens je te maken zou krijgen in dit kabinet. Je kan dan toch niet verbaasd zijn dat er zoiets gebeurt?

erka

Well-known member
Krijgen wel mooie TV vandaag. Ik had in september een fles wijn ingezet op vallen voor de Kerst. Eens kijken of ik die kan incasseren.

JMD

Well-known member
Het zou mij echt verbazen als het valt. NSC zal weggevaagd worden bij nieuwe verkiezingen, dus lijkt me sterk dat die gaan breken. Ook BBB gaat dalen. De VVD heeft zich nog nooit zorgen gemaakt om hoe ze overkomen en de PVV is dolblij dat ze in een regering zitten.

erka

Well-known member
Het zou mij echt verbazen als het valt. NSC zal weggevaagd worden bij nieuwe verkiezingen, dus lijkt me sterk dat die gaan breken. Ook BBB gaat dalen. De VVD heeft zich nog nooit zorgen gemaakt om hoe ze overkomen en de PVV is dolblij dat ze in een regering zitten.

Toch zal het om de NSC gaan. Die anderen eens.

erka

Well-known member
En Timmermans staat alweer met zijn neus vooraan om te juichen. Wacht eerst nou eens man op wat er echt gebeurd is.

Timmermans is zelf ook zo'n ranzige populist.

Bovenaan