O ongetwijfeld, ik zie dit Kabinet ook niet de zomer halen (denk dat erka iets te pessimistisch is), maar dan valt het iig niet over een voetbalwedstrijdjeNog niet misschien maar dan is er volgende week de volgende rel/crisis.
O ongetwijfeld, ik zie dit Kabinet ook niet de zomer halen (denk dat erka iets te pessimistisch is), maar dan valt het iig niet over een voetbalwedstrijdje
Je weet zelluf!De belangrijkste vraag is natuurlijk of ze familie is van oud-speler Anass Achahbar. Lijkt mij voor dit voetbalforum veel relevanter.
Was toch al bekend dat die idioot is?Op radio 1 zegt Hero Brinkman dat het heel gewoon is dat racistisch gepraat wordt als de emotie hoog is.
Het is idd maar hoe je het bekijkt.Optimistisch
Ah, jij bent ook stiekem familie?Je weet zelluf!
Welnee, ze sluiten de rijen en gaan hard aan werk om dingen te benoemen en het gevoel wat er leeft te adresseren.Op naar de volgende kabinetscrisis!
Op naar de volgende kabinetscrisis!
Optimisme kan ik heel goed waarderen.Ik ga voor 2 weken!
En het had allemaal zo makkelijk voorkomen kunnen worden door de juiste maatregelen te treffen.Kabinet valt dus vanwege een beetje ruzie om een voetbalwedstrijdje. Raar landje zijn we toch.
Ik heb af en toe toch wel een beetje medelijden met Frenske. 2 jaar geleden had ie in de hele wereld nog aanzien, nu is hij een veredelde spreekpop van Groen Links geworden.En Timmermans staat alweer met zijn neus vooraan om te juichen. Wacht eerst nou eens man op wat er echt gebeurd is.
Timmermans is zelf ook zo'n ranzige populist.
Ik heb af en toe toch wel een beetje medelijden met Frenske. 2 jaar geleden had ie in de hele wereld nog aanzien, nu is hij een veredelde spreekpop van Groen Links geworden.
Inderdaad, moet hij antisemitisme in zijn eigen combipartij negeren en/of goedpraten..Ik heb af en toe toch wel een beetje medelijden met Frenske. 2 jaar geleden had ie in de hele wereld nog aanzien, nu is hij een veredelde spreekpop van Groen Links geworden.