Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Het is idd maar hoe je het bekijkt.

Maar aan de andere kant denk ik dat we met de huidige stand van zaken qua zetelpeiling niet veel opschieten met een val van het kabinet. Wilders/PVV zal alleen maar groter worden en dan zal een kabinet zonder Wilders vormen alleen maar lastiger worden.

Maasveld

Well-known member
En Timmermans staat alweer met zijn neus vooraan om te juichen. Wacht eerst nou eens man op wat er echt gebeurd is.

Timmermans is zelf ook zo'n ranzige populist.
Ik heb af en toe toch wel een beetje medelijden met Frenske. 2 jaar geleden had ie in de hele wereld nog aanzien, nu is hij een veredelde spreekpop van Groen Links geworden.

erka

Well-known member
Ik heb af en toe toch wel een beetje medelijden met Frenske. 2 jaar geleden had ie in de hele wereld nog aanzien, nu is hij een veredelde spreekpop van Groen Links geworden.

En ook met NSC. Van 20 zetels naar 3 in de peilingen. En daarom het kabinet niet laten vallen.

Zeteltjes belangrijker dan goed bestuur en principes. Arme Omtzigt.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Inderdaad, moet hij antisemitisme in zijn eigen combipartij negeren en/of goedpraten..

Alles wat hij heeft opgebouwd is in twee jaar helemaal weg, omdat hij in de illusie van PvdA/gl als grootste partij geloofde

JMD

Well-known member

Ik zie nu dit stukje...Als zelfs Timmermans en Wilders het allebei niet met je eens zijn dan moet je wel echt dikke onzin praten.

• Haha
Waarderingen: erka
Bovenaan