Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Geen idee, ben niet werkzaam in de politiek. Ik vermoed dat ze het Deense model willen overnemen, maar begreep dat dat niet kon, hoewel Zweden het blijkbaar wel kan dus we wachten maar af welke kant ze opgaan. Het is alleen te hopen dat we nog heel veel jankverhalen van gl en d66 mee gaan malen
Ook Zweden kan dat niet.
Wat gewoon opvalt is dat ze drastisch willen bezuinigen op de IMD maar geen enkele onderbouwing er voor hebben.

zwammy

Well-known member
Oh, er is geen crisis? Dat wist ik niet. Dan zal ze wel iets gaan verzinnen en dan zal ehet kabinet klappen en dan zal d66 wel 75 zetels gaan halen. Komt het toch wel goed.

gevegt

Well-known member
Oh, er is geen crisis? Dat wist ik niet. Dan zal ze wel iets gaan verzinnen en dan zal ehet kabinet klappen en dan zal d66 wel 75 zetels gaan halen. Komt het toch wel goed.
Als ik de begroting zo lees voor de komende jaren, is er de echte crisis er over drie jaar.

Maasveld

Well-known member
PowDoc ( NPO alert! ) geeft heel goed aan wat voor gezinnen diep geraakt zijn door het toeslagenschandaal.
Altijd weer de minder bedeelden.
Dat verwacht je toch niet, dat mensen die teveel verdienen om in aanmerking te komen voor toeslagen niet geraakt worden door het toeslagenschandaal.

Bovenaan