gevegt
Well-known member
Klopt, de crisis schijnt er niet te zijn en nu moet minister Faber donderdag met een onderbouwend antwoord komen.Ze hebben dan ook nog even de tijd toch?
Klopt, de crisis schijnt er niet te zijn en nu moet minister Faber donderdag met een onderbouwend antwoord komen.Ze hebben dan ook nog even de tijd toch?
Als ik de begroting zo lees voor de komende jaren, is er de echte crisis er over drie jaar.Oh, er is geen crisis? Dat wist ik niet. Dan zal ze wel iets gaan verzinnen en dan zal ehet kabinet klappen en dan zal d66 wel 75 zetels gaan halen. Komt het toch wel goed.
Dat verwacht je toch niet, dat mensen die teveel verdienen om in aanmerking te komen voor toeslagen niet geraakt worden door het toeslagenschandaal.PowDoc ( NPO alert! ) geeft heel goed aan wat voor gezinnen diep geraakt zijn door het toeslagenschandaal.
Altijd weer de minder bedeelden.
Voor de laatste keer dan maar,
![]()
Halsema deed bij tegendemonstratie 'precies wat ze moest doen'
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema kreeg veel kritiek op het toestaan van een pro-Palestijnse tegendemonstratie bij een 7 oktoberherdenking. Toen de gemoederen opliepen, kapte ze het alsnog af. Wat kan, mag en moet een burgemeester (niet) als je wil demonstreren?www.nu.nl
logistiek020.nl
Dit is geen tegendemonstratie. Is het nou echt alleemaal zo moeilijk?![]()
Halsema verplaatst nu wel pro-Palestijnse demonstratie: geen protest bij ArenA
Burgemeester Femke Halsema verplaatst de pro-Palestijnse demonstratie bij de ingang van de Johan Cruijff ArenA uit angst voor ongeregeldheden tussen betogers en voetbalsupporters.www.telegraaf.nl
Huh?
Ze hebben tenminste een plan. Een niet werkend plan (wat iedereen die echt zelf werkt ook zelf kan bedenken, maar he, Amsterdamse ambtenaren en raadsleden en werken (meer dan de helft leeft daar in een droomwereld...), dat gaat niet samen), maar ok.![]()
Klushubs - Logistiek020
Gemeente Amsterdam start eind 2024 proef met klushubs Wat zijn klushubs? Klushubs zijn overstapplekken in de stad die speciaal zijn ontworpen voor servicelogistieke bedrijven. Denk aan monteurs, elektriciens, schilders en loodgieters. In een klushub kunt u uw bestelbus parkeren. Vervolgens stapt...logistiek020.nl
Toch is het waar.Haha ja dat zou het zijn 🤣🤣🤣
waar ze het meeste kunnen verdienen, lijkt me vrij simpelDus je hebt als aannemer 2 klussen. 1 zonder gezeik waar je je bus gewoon voor de deur kan zetten of 1 klus waar in je alle spullen moet overladen in een andere bus en dan hopen dat je een parkeerplek kunt vinden en als je die vindt ook nog even 10 euro per uur te betalen aan parkeerkosten. God, waar zouden ze toch een klus aannemen.
waar ze het meeste kunnen verdienen, lijkt me vrij simpel
Dan ben je een slechte ondernemer.Ja, en als ze bij beiden evenveel verdienen.
Landbouwminister Wiersma wil het
stikstofprobleem vooral aanpakken met
robotisering en nieuwe stalsystemen en
meetmethoden.Ze wil daar ruim 2,2
miljard euro voor vrijmaken,blijkt uit
een conceptbrief van de minister die in
handen is van RTL Nieuws.
In totaal heeft Wiersma 5 miljard euro
beschikbaar,veel minder dan de 20
miljard die er nog lag van het vorige
kabinet.Daarmee moet de vastgelopen
vergunningverlening voor woning- en
wegenbouwprojecten worden opgelost en
de natuur hersteld.
Haar plan vervangt het natuurbeleid van
het vorige kabinet.Volgens ingewijden
komt het maandag in Den Haag op tafel.
Dat is absoluut niet waar. De stallen van nu zijn een stuk schoner, milieu en diervriendelijker dan 50 jaar geleden. Ook vergeleken elders in europa. Er valt in de Landbouw, waar veelteelt onder valt genoeg te winnen, maar er is geen sector waar al zoveel in is gewonnen. De veestapel is niet kleiner geworden, maar het aantal stikstofuitstoot wel. Ik ben ook voor het verlagen van de veestapel, maar in combinatie met innovatie kunnen ze flink wat doen. De kennis zit in Nederland, dit moet niet verloren gaan, dit kunnen ze verkopen naar de rest van Europa/wereld.Innovaties in de veeteelt, zoals luchtwassers, hebben nog nooit tot grote verbeteringen geleidt maar we gaan er gewoon mee door om voor de Agro industrie nog meer tijd te winnen,
De laatste 50 jaar ben ik het helemaal met je eens. Waar ik op doel is dat sinds de jaren 90 de meeste innovaties niet opleveren wat ze belooft hebben.Dat is absoluut niet waar. De stallen van nu zijn een stuk schoner, milieu en diervriendelijker dan 50 jaar geleden. Ook vergeleken elders in europa. Er valt in de Landbouw, waar veelteelt onder valt genoeg te winnen, maar er is geen sector waar al zoveel in is gewonnen. De veestapel is niet kleiner geworden, maar het aantal stikstofuitstoot wel. Ik ben ook voor het verlagen van de veestapel, maar in combinatie met innovatie kunnen ze flink wat doen. De kennis zit in Nederland, dit moet niet verloren gaan, dit kunnen ze verkopen naar de rest van Europa/wereld.
![]()
Stikstof: vier vragen (en antwoorden) over de uitstoot van boeren
Bij de protesten op het Malieveld was er veel woede. Wat is nou het aandeel van boeren in de uitstoot van stikstof?nos.nl
Hoe heeft die stikstofreductie dan wel plaatsgevonden?De laatste 50 jaar ben ik het helemaal met je eens. Waar ik op doel is dat sinds de jaren 90 de meeste innovaties niet opleveren wat ze belooft hebben.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de innovaties en modernisering wel geholpen hebben, maar niet de hoeveelheid die er belooft werd. Nu willen ze weer miljarden uitgeven voor onderzoek. Dat lijkt mij een heilloze weg, alleen maar om te voorkomen dat de problemen eindelijk eens aan de voorkant van de keten wordt aangepakt.Hoe heeft die stikstofreductie dan wel plaatsgevonden?
Klopt inderdaad wel dat boeren aanpassingen moesten doen en dus investeringen moesten doen en dat deze maatregelingen 10 jaar later werden afgekeurd en opnieuw investeringen moesten doen. Als je dat bedoeld ben ik het helemaal met je eens.