Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member

Als ie dat al niet was, is Jetten nu toch wel definitief af hoor.
Was toch al langer bekend? Er is van alles aan te merken op dit kabinet, daar zitten zat lichtgewichten in, maar Jetten in het kabinet Rutte past toch ook wel in dat lijstje, is niet de slimste, totaal vast in zijn denkwereld en politiek lichtgewicht. Die gaat binnen nu en een jaar de 2e Kamer uit en krijgt dan een mooie burgermeesterspost.

erka

Well-known member
Ik ben al een tijdje helemaal klaar met Yesilgoz. Wat een nare, extreem-rechtse, hardcore narcist is dat. Nog even en ze haalt Wilders rechts in met 130 km/u.
Alsof zij wel even bepaalt wie er wel en niet mag demonstreren.

• Leuk
Waarderingen: JFK

JMD

Well-known member
Ik kan die stem sowieso al niet horen, dus heb haar niet gehoord vandaag, maar van wat ik begrepen heb heeft ze alleen opgeroepen om nou net even morgen niet te demonstreren tegen Israël. Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden, er zijn 364 andere dagen om dat te doen.

Net zoals dat KOZP wat mij betreft elke dag tegen Zwarte Piet mag demonstreren maar niet op de dag van de Sinterklaasaankomst.

Beetje fatsoenlijke mensen doen die dingen ook niet, maar ja, die zijn net zo narcistisch als Yesilgoz.

erka

Well-known member
Ik kan die stem sowieso al niet horen, dus heb haar niet gehoord vandaag, maar van wat ik begrepen heb heeft ze alleen opgeroepen om nou net even morgen niet te demonstreren tegen Israël. Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden, er zijn 364 andere dagen om dat te doen.

Net zoals dat KOZP wat mij betreft elke dag tegen Zwarte Piet mag demonstreren maar niet op de dag van de Sinterklaasaankomst.

Beetje fatsoenlijke mensen doen die dingen ook niet, maar ja, die zijn net zo narcistisch als Yesilgoz.

Dat is nou juist het idee van demonstreren of staken. Deze demonstratie op 27 januari doen is ook onzinnig, en anti Zwarte Piet op pak m beet 19 mei eveneens. Net als staken door de politie tijdens RKC-Almere bv.

gevegt

Well-known member
Dat is nou juist het idee van demonstreren of staken. Deze demonstratie op 19 januari doen is ook onzinnig, en anti Zwarte Piet op pak m beet 19 mei eveneens. Net als staken door de politie tijdens RKC-Almere bv.
Zit je mij nu een beetje te provoceren met je 19 januari?

Persoonlijk zou ik het morgen ook niet doen, maar vanuit hun standpunt is er geen betere dag denkbaar.

JMD

Well-known member
Dat is nou juist het idee van demonstreren of staken. Deze demonstratie op 27 januari doen is ook onzinnig.
Ze demonstreren hierover al zo ongeveer elke dag, ook op 27 januari…

Als er op 4 of 5 mei een rechtsextremistische demonstratie gehouden zouden we er ook schande van spreken. Dat moeten we dus ook doen van een anti-Israël demo op 7 oktober.

JMD

Well-known member
Precies. Wel makkelijk dat de pvv nu in het kabinet zit, kunnen we elke fout van wie dan ook als de schuld van de pvv zien... :)

erka

Well-known member
Precies. Wel makkelijk dat de pvv nu in het kabinet zit, kunnen we elke fout van wie dan ook als de schuld van de pvv zien... :)

Precies!

Zoals te verwachten viel loopt het mis. Pro-israel betogers aangevallen, want propalestinamensen roepen op tot verbroedering maar natuurlijk alleen maar als je het eens bent met hen.

Het feit dat het mis gaat is niet per se een reden om het dan maar te verbieden

Omdat jij je geprovoceerd voelde met de 19e.

JMD

Well-known member
Het feit dat het mis gaat is niet per se een reden om het dan maar te verbieden
Dit zag je van kilometers afstand aankomen, het pro-Palestinavolk is zo haatdragend als weet ik wat naar eenieder die niet vindt wat zij vinden. Dus had het idd verboden moeten worden, want dat mag als een demo een gevaar is voor de openbare orde.
Morgen mogen ze weer demonstreren voor het in de zee gooien van Joden en Israëlieten. Dat is dan niet normaal, maar in NL kijk je anno 2024 nergens meer van op.

JMD

Well-known member
Halsema heeft de Palestinademo eind van de middag wel ontbonden: "De demonstratie is inmiddels door de driehoek ontbonden op grond van de WOM. De politie vordert de demonstranten te vertrekken. Demonstranten die hier geen gehoor aan geven zullen worden aangehouden."
(WOM = Wet Openbare Manifestaties)

Dus nu het uit de klauwen loopt kan ze het wel, terwijl eenieder dit gisteren aan zag komen. Maar he, dat zal ook wel weer de schuld van de PVV zijn. Elke bestuurder komt tegenwoordig overal mee weg, omdat ze steeds de PVV van alles de schuld kunnen geven. Dat ze zelf al jaren een teringzooi van maken en dat het feit dat we nu opgescheept zitten met een PVV van tegen de 40 zetels (en in peilingen meer) dringt maar niet tot ze door.

Ik ben er heilig van overtuigd dat het onvermogen (onwil) van bestuurders om in te grijpen bij die pro-Palestinademo's (die overal uit de hand lopen)en het feit dat bestuuders gewoon met dat tuig om tafel zitten enz, echt een van de grote reden is dat de PVV zo groot wordt. Men ziet dat de bestuurders buigen voor de verkeerde, dan ga je gekke dingen doen qua stemmen.

JMD

Well-known member

En dit is dan een promovenda. Dit zou de intellectuele elite van NL moeten zijn. Het zijn leeghoofden, allemaal. Totaal niet meer zelf na kunnen denken, alleen maar bezig met haat voor iets dat je niet aanstaat.

Bovenaan