Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Toch wel een grappig debat dat uiteindelijk zoals 99 van de 100 keer weer verzandt in proceduregeneuzel over welke wet nu gevolgd moet worden.

Hulde voor Jimmy Dijk die het punt aanzwengelde dat de armste gemeenten van Nederland de meeste asielzoekers opvangen en nu ook weer het eerste bijspringen. En dat Frau Faber het vertikt om te bellen en ook vertikt om de telefoon op te nemen. Chapeau

gevegt

Well-known member
Toch wel een grappig debat dat uiteindelijk zoals 99 van de 100 keer weer verzandt in proceduregeneuzel over welke wet nu gevolgd moet worden.

Hulde voor Jimmy Dijk die het punt aanzwengelde dat de armste gemeenten van Nederland de meeste asielzoekers opvangen en nu ook weer het eerste bijspringen. En dat Frau Faber het vertikt om te bellen en ook vertikt om de telefoon op te nemen. Chapeau
Ik blijf het vreemd vinden dat kiezers uit die provincies niet op de SP stemmen.

zwammy

Well-known member

Alleen jammer dat ze hier gisteren niet op terugkwamen, het geblaat van Timmermans van een dag eerder.

Verder heeft hij natuurlijk gelijk, maar dit is ook al jaren. Het bekende nimby principe

ALenstra

Well-known member
Die heeft vast wel een groot huis waar een paar asielzoekers onder gebracht kunnen worden. Wie A zegt moet ook B zeggen.

erka

Well-known member
BBB kan beloften niet waarmaken, NSC gaat gewetensbezwaren krijgen en Omtzigt valt weg. Wanneer mogen we weer?

gevegt

Well-known member
BBB kan beloften niet waarmaken, NSC gaat gewetensbezwaren krijgen en Omtzigt valt weg. Wanneer mogen we weer?
Mijn inschatting is dat ze het over de kerst kunnen rekken als ze zo doorgaan.
Dus het zal Februari worden dat de stekker er uit gaat.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Hommels in Groningen,

Het college van Gedeputeerde Staten
van de provincie Groningen is gevallen.
De ChristenUnie is eruit gestapt nadat
coalitiegenoot BBB en twee leden van
Groninger Belang tegen de komst van een
windmolenpark bij de Eemshaven hadden
gestemd.

De BBB,PvdA,ChristenUnie en Groninger
Belang hadden vorig jaar afgesproken
geen nieuwe windparken toe te laten,
maar bestaande afspraken wel na te
komen.Het plan voor het windmolenpark
bij de Eemshaven ligt er al sinds 2014.

De ChristenUnie zegt dat "vandaag het
vertrouwen is geschonden"."Wij denken
totaal anders over wat een betrouwbare
overheid is."

Eef de Kip

Well-known member
Nu zeker niet lijkt me, verder denk ik dat geen van de 4 partijen er belang bij heeft om de boel te laten klappen aangezien ze bij de volgende verkiezingen geen enkele meerderheid kunnen krijgen dus het zal denk ik voorlopig wel pappen en nat houden worden.
Tenzij ze elkaar natuurlijk de tent uit gaan vechten of Omtzigt weer een keertje uit zijn plaat gaat.

Batigoal

Well-known member
Ze zitten er nog te kort dat er grote veranderingen zullen zijn bij de kiezers. Op NSC na inderdaad en dan is een rechtse meerderheid gelijk al een stuk lastiger.

zwammy

Well-known member
De grote leider gaat alleen maar vooruit in de peilingen. Misschien moet links nog een keer de racisme kaart gaan trekken

Bovenaan