Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Joop is uiterst objectief. Staat al in de eerste zin, kabinet Wilders. Prima site. Even gelezen snel. We hebben een minister van vreemdelingenhaat voortaan. En toch komen er nog 1000 mensen per week hier racistisch bejegend worden.

erka

Well-known member
Vanochtend: geen aanleiding om te evacueren vanuit Libanon. Ondertussen diverse andere landen die druk aan het evacueren zijn.
Vanmiddag: wel evacueren. Kijken of we nog stoelen kunnen krijgen bij andere landen en anders met militaire vliegtuigen.

Stelletje ontiegelijke leeghoofden bij het kabinet. Niks geleerd van Afghanistan. Weer veel te passief en nu ben je overgeleverd aan de goden.

JMD

Well-known member
Zo zie je maar, welke poppetjes je er ook neerzet, goede 'voelsprieten' voor wat in dit soort zaken nodig is hebben ze niet. Zelfs met Kaag (toch zeer bekend in die regio) lukte dat niet, dan gaat het met de mensen die er nu zitten echt niet lukken.

erka

Well-known member
Zo zie je maar, welke poppetjes je er ook neerzet, goede 'voelsprieten' voor wat in dit soort zaken nodig is hebben ze niet. Zelfs met Kaag (toch zeer bekend in die regio) lukte dat niet, dan gaat het met de mensen die er nu zitten echt niet lukken.

Ik weet, het is makkelijk praten, maar dit komt op mij zo amateuristisch over. Gistermiddag kondigde de VS al aan dat een invasie van Israel op handen was. Dan moet je gelijk handelen, toen er nog genoeg ruimte was en vluchten beschikbaar. Dat snappen landen als Duitsland en Frankrijk toch een stuk beter.

JMD

Well-known member
Ik weet, het is makkelijk praten, maar dit komt op mij zo amateuristisch over. Gistermiddag kondigde de VS al aan dat een invasie van Israel op handen was. Dan moet je gelijk handelen, toen er nog genoeg ruimte was en vluchten beschikbaar. Dat snappen landen als Duitsland en Frankrijk toch een stuk beter.
Eens hoor. En het gaat idd elke keer fout. Dus gaat dit breder dan alleen dit Kabinet, het lijkt een chronische onderschatting van problemen.

Hankie

Well-known member
Eens hoor. En het gaat idd elke keer fout. Dus gaat dit breder dan alleen dit Kabinet, het lijkt een chronische onderschatting van problemen.
Het zijn de ambtenaren die dit adviseren en beslissen, en die zelfde muppets blijven tot in de eeuwigheid daar zitten.

• Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Net even het programma van de man die langzamerhand niet alleen qua gewicht uit zijn jasje groeit gekeken.
Als het nog niet duidelijk was dat er geen asielcrisis is, moet het nu toch wel voor iedereen duidelijk zijn.

JMD

Well-known member
Net even het programma van de man die langzamerhand niet alleen qua gewicht uit zijn jasje groeit gekeken.
Als het nog niet duidelijk was dat er geen asielcrisis is, moet het nu toch wel voor iedereen duidelijk zijn.
Bedoel je hier Timmermans?

Bovenaan