Binnenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
Nee, dat blijkt.
Of jullie vinden privacy geen belangrijk punt, dat kan ook natuurlijk.
Wat wij vinden doet er niet toe. Ik geef alleen aan waar bepaalde dienstverleners verplicht toe zijn en dat daarin privacy niet heel erg van belang is.
 

De Wolf

Well-known member
In principe heb je met een Tesla al geen privacy meer. Die hebben GPS altijd aan staan en heel makkelijk te lokaliseren.
 

JMD

Well-known member
In principe heb je met een Tesla al geen privacy meer. Die hebben GPS altijd aan staan en heel makkelijk te lokaliseren.
privacy gaat verder dan alleen autorijden...

Maar ik zie het al, de autoriteit persoonsgegevens en de 'privacywaakhond' vinden weinig medestanders hier, dat kan ook... Ieder zijn eigen ding.
 

De Wolf

Well-known member
privacy gaat verder dan alleen autorijden...

Maar ik zie het al, de autoriteit persoonsgegevens en de 'privacywaakhond' vinden weinig medestanders hier, dat kan ook... Ieder zijn eigen ding.
Het gaat toch om een kastje in je auto?

Eigenlijk totaal onnodig. Ik moet ook nog steeds mijn watermeterstand doorgeven. Kan ook met de kilometerstand en je schiet jezelf in de vingers wanneer je sjoemelt want die rekening krijg je wel wanneer je je auto verkoopt.
 

Forza AZ

Well-known member
Het gaat toch om een kastje in je auto?

Eigenlijk totaal onnodig. Ik moet ook nog steeds mijn watermeterstand doorgeven. Kan ook met de kilometerstand en je schiet jezelf in de vingers wanneer je sjoemelt want die rekening krijg je wel wanneer je je auto verkoopt.
Verschil is wel dat je geen water van je meter gebruikt als je in het buitenland bent, en wel kilometers rijdt als je in het buitenland bent. Waar je dan in sommige gevallen dus dubbel voor gaat betalen (tot/vignet van dat land + km-heffing Nederland). Ook betalen buitenlandse auto's dan niet voor het rijden in Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Ja, en hebben daar niets mee gedaan. Tenminste dat lees ik, vooral die 3 terriers hebben zich er in vastgebeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, en hebben daar niets mee gedaan. Tenminste dat lees ik, vooral die 3 terriers hebben zich er in vastgebeten.

Heel triest dat het bij die drie is gebleven. Er zitten er 150 in de Tweede Kamer. Tuurlijk niet allemaal belast met dit dossier, maar toch is 3 wat magertjes.
 
Bovenaan