De Wolf
Well-known member
Een gefrustreerd persoon die waarschijnlijk een hekel heeft aan Haga.Benieuwd wat zn redenen waren.
Een gefrustreerd persoon die waarschijnlijk een hekel heeft aan Haga.Benieuwd wat zn redenen waren.
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen!Een gefrustreerd persoon die waarschijnlijk een hekel heeft aan Haga.
Tijd vliegt
Vervelend dat wanneer ze bij politici iets doen de straffen zwaarder zijn. En aangezien je een half jaar krijgt voor een fakkel bij de voordeur zal deze meneer in 2026 wel weer een keer buitenkomen. Germ.Een gefrustreerd persoon die waarschijnlijk een hekel heeft aan Haga.
En weer een doodsbedreiging richting een minster. Met als toegift de dodelijke aanslagdatum van Fortuijn en van Gogh opgetekend..Vervelend dat wanneer ze bij politici iets doen de straffen zwaarder zijn. En aangezien je een half jaar krijgt voor een fakkel bij de voordeur zal deze meneer in 2026 wel weer een keer buitenkomen. Germ.
Inderdaad. Wat een eikel. Zijn vrouw is wel aardig, is mijn collega. (Nee, die geeft geen Duits, ik zal de opmerkingen maar even voor zijn…😀)Daar kan ik me nou niets bij voorstellen!
Biologie?Inderdaad. Wat een eikel. Zijn vrouw is wel aardig, is mijn collega. (Nee, die geeft geen Duits, ik zal de opmerkingen maar even voor zijn…😀)
Hoezo staat het leven van vrouwen op het spel? Wat bedoelen ze daarmee?
Dan krijg je onveilige abortussen.Hoezo staat het leven van vrouwen op het spel? Wat bedoelen ze daarmee?
Kom je van over de grens dan hoef je natuurlijk niets te betalen.Rekening rijden, maar ook betalen voor de kilometers over de grens. Prima weer, helemaal niets mis mee. Top kabinet.
Rekening rijden, maar ook betalen voor de kilometers over de grens. Prima weer, helemaal niets mis mee. Top kabinet.
Dat wordt weer een faal IT project van jewelste.Rekeningrijden gaat er komen in 2030 - dit is wat we tot nu toe weten over de lastige maatregel
Er zijn nog wat obstakels te overkomentopgear.nl
In de basis is dat rekeningrijden natuurlijk beter dan de wegenbelasting, alleen de vraag hoe het geregeld gaat worden wordt echt nog een probleem...
Daar kan je idd donder op zeggen...Dat wordt weer een faal IT project van jewelste.
Al zal het gemiddeld per auto wel meer gaan kosten dan de huidige wegenbelasting, aangezien er ook weer een heel systeem opgetuigd moet gaan worden voor miljoenen euros.Rekeningrijden gaat er komen in 2030 - dit is wat we tot nu toe weten over de lastige maatregel
Er zijn nog wat obstakels te overkomentopgear.nl
In de basis is dat rekeningrijden natuurlijk beter dan de wegenbelasting, alleen de vraag hoe het geregeld gaat worden wordt echt nog een probleem...