Refereer je met stapelgek naar dat linkje?En een linkje naar 2021
Niet uit te leggen dat statushouder straks hogere uitkering krijgt dan AOW-er
“Het is ondenkbaar dat straks de hoogte van het minimumloon en de bijstandsuitkeringen niet langer gekoppeld zijn aan de hoogte van de AOW. Je krijgt dan twee niveaus van bestaansminimum naast elkaar…50pluspartij.nl
Gelukkig zijn de potjes van het klimaat en om het propaganda kanaal van de regering te blijven voeden wel gevuld.
Zoals al in het geld topic gezegd, zorg voor je zelf, want ondanks de kreet van D66 tijdens de verkiezingen om niemand te laten vallen zakken steeds meer mensen door de grens van een leefbaar bestaan heen.
Je zit in ieder geval niet hoog met je huur.Mwah, 600 huur, 200 euro gas, water en licht, 250 Euro verzekeringen en nog wat abbo's. Dan gaat het wel hard.
Ik weet alleen niet in hoeverre mevrouw recht heeft op toeslagen oid.
Je zit in ieder geval niet hoog met je huur.
Met GWE dan weer wel.Je zit in ieder geval niet hoog met je huur.
Ik moest hier erg om lachen. Lisa Westerveld krijgt dus foto's opgestuurd van haarzelf op metalfestivals, als 'bewijs' dat ze lid is van het duistere, satanische clubje; het WEF.
En jij hebt inmiddels ook wel ervaring genoeg om te kunnen bevestigen dat metalheads echt super kwaadaardig zijn.Dan heb ik ook nog wel wat bewijs tegen jou.
En jij hebt inmiddels ook wel ervaring genoeg om te kunnen bevestigen dat metalheads echt super kwaadaardig zijn.