gevegt
Well-known member
Dat ligt wel weer voor de hand.Op de VVD uiteraard
Dat ligt wel weer voor de hand.Op de VVD uiteraard
Op de VVD uiteraard
Met die inkomsten heb je zeker recht op huurtoeslag en zorgtoeslag. En GWE vind ik ook wel heel erg hoog geschat.Mwah, 600 huur, 200 euro gas, water en licht, 250 Euro verzekeringen en nog wat abbo's. Dan gaat het wel hard.
Ik weet alleen niet in hoeverre mevrouw recht heeft op toeslagen oid.
Daar heeft hij zeker een punt. Alleen jammer dat hij er dan weer zoveel onzin bij haalt.
Hij heeft wel een punt, maar het zal wel over de toon gaan. Dat is ook veel belangrijker natuurlijk.
Daar heeft hij zeker een punt. Alleen jammer dat hij er dan weer zoveel onzin bij haalt.
Hij ziet er inderdaad vermoeid uit.Let op mijn woorden: Omtzigt zit over enkele weken weer overspannen thuis. Oogt bijzonder slecht.
Baudet dus waarschijnlijk weer corona, ben benieuwd want hoor wel van veel in mijn omgeving dat Omikron best een bitch kan zijn.Hij ziet er inderdaad vermoeid uit.
Baudet heeft zich vanmorgen ziek gemeld wegen plotseling opkomende griep verschijnselen. Er is geen vervanger.
Hij ziet er inderdaad vermoeid uit.
Baudet heeft zich vanmorgen ziek gemeld wegen plotseling opkomende griep verschijnselen. Er is geen vervanger.
Hij is gevaccineerd, dus zal het wel mee vallen.Baudet dus waarschijnlijk weer corona, ben benieuwd want hoor wel van veel in mijn omgeving dat Omikron best een bitch kan zijn.
Dan kan het ook nog vaccinatieschade zijn.Hij is gevaccineerd, dus zal het wel mee vallen.
Hij is gevaccineerd, dus zal het wel mee vallen.