Binnenlandse politiek

Joost

Well-known member
Mwah, 600 huur, 200 euro gas, water en licht, 250 Euro verzekeringen en nog wat abbo's. Dan gaat het wel hard.
Ik weet alleen niet in hoeverre mevrouw recht heeft op toeslagen oid.
Met die inkomsten heb je zeker recht op huurtoeslag en zorgtoeslag. En GWE vind ik ook wel heel erg hoog geschat.
 

erka

Well-known member
Het is wel een lachwekkend debat dit hoor. Wat een geneuzel. Ze trappen allemaal in de valletjes die Wilders opzet.

Bergkamp weer verschrikkelijk slecht trouwens. Dat die dreuzel voorzitter is geworden.
 

gevegt

Well-known member
Wilders slaat wild om zich heen en krijgt precies wat hij wil met als bonus een voorzitter die hem niet aan durft te pakken.
 

erka

Well-known member
Wilders bedankt iedereen, hij vond het een heel prettig debat.
Alle partijen stonken er grandioos in.

Alleen die Bergkamp, manmanman. Wat een treurnis. Heeft nog amper steun in de kamer.
 

zwammy

Well-known member
Daar heeft hij zeker een punt. Alleen jammer dat hij er dan weer zoveel onzin bij haalt.

Hij moet zijn stokpaardjes blijven benoemen.

Maar goed de kern van het verhaal is waarom de vvd een veroordeelde terrorist als adviseur moet hebben. Gaan we het ook normaal vinden als Volkert weer naar GL komt?
 

erka

Well-known member
Let op mijn woorden: Omtzigt zit over enkele weken weer overspannen thuis. Oogt bijzonder slecht.
 

gevegt

Well-known member
Let op mijn woorden: Omtzigt zit over enkele weken weer overspannen thuis. Oogt bijzonder slecht.
Hij ziet er inderdaad vermoeid uit.
Baudet heeft zich vanmorgen ziek gemeld wegen plotseling opkomende griep verschijnselen. Er is geen vervanger.
 

Hankie

Well-known member
Hij ziet er inderdaad vermoeid uit.
Baudet heeft zich vanmorgen ziek gemeld wegen plotseling opkomende griep verschijnselen. Er is geen vervanger.
Baudet dus waarschijnlijk weer corona, ben benieuwd want hoor wel van veel in mijn omgeving dat Omikron best een bitch kan zijn.
 
Bovenaan