Je moet dus voortaan eerst gaan zoeken naar opvang en dan pas gaan proberen zwanger te worden.Dat gaat inderdaad wat worden. Ik hoor al problemen van vrienden die halverwege hun eerste zwangerschap al waren begonnen met zoeken.
Je moet dus voortaan eerst gaan zoeken naar opvang en dan pas gaan proberen zwanger te worden.Dat gaat inderdaad wat worden. Ik hoor al problemen van vrienden die halverwege hun eerste zwangerschap al waren begonnen met zoeken.
Vrije universiteit. Ik neem weinig dingen serieus en deze staat daar ook nog flink onderin op.
Het woord wetenschappers is ernstig gedevalueerd sinds de klimaathysterie en het woke gebeuren.Wetenschappers, maar die zitten natuurlijk niet op DVK.
Niet te gewichtig over doen hoor.Het is inderdaad een zware positie.
Ik bedoel maar.Naar mijn weten is Bruls lid van het CDA.
Wiebes en Blok.Kan iemand mij uitleggen waarom er van overheidswege gestuurd wordt op het steeds meer binnenhalen van datacenters.
Deze krijgen stroom voor een fractie van het tarief wat de gewone burger betaalt, ze krijgen stroomgarantie (dus als er om wat voor reden dan ook niet genoeg stroom is krijgen zij voorrang) en op die plekken zou je ook andere dingen kunnen doen (zonnepark, windmolens, kerncentrale (oke, erg optimistisch), ...)
Overigens wel positief dat in het nieuwe regeerakkoord staat dat men de optie van kernenergie serieus gaat onderzoeken. Dat is een goede stap!