Binnenlandse politiek

Joost

Well-known member
Staat betaald direct naar de opvang. Wat kan er misgaan ....

Dat word toch een ongelimiteerde geldbron voor de kinderopvang, alles word dan net weer duurder en de staat betaald gewoon de rekening.
Ik krijg het echt gewoon zelf hoor.

Deze toeslag zit gewoon prima in elkaar op dit moment door het maximum uurtarief en het maximum aantal uren.
Kinderopvang wordt tevens met regelmaat gecontroleerd.
 

JMD

Well-known member
Beleidsmedewerker bij de gemeente.
Oke.

Die Lelylijn was toch eerst juist afgeschoten? Omdat er te weinig reizigers zouden zijn die er van zouden profiteren? Daarvoor als compensatie kwam toen toch een hoop ander geld bij voor andere projecten? Wat is dan nu veranderd dat dit toch weer op tafel komt?
 

De Wolf

Well-known member
Oke.

Die Lelylijn was toch eerst juist afgeschoten? Omdat er te weinig reizigers zouden zijn die er van zouden profiteren? Daarvoor als compensatie kwam toen toch een hoop ander geld bij voor andere projecten? Wat is dan nu veranderd dat dit toch weer op tafel komt?
Ze willen in Emmeloord, Heerenveen en Drachten extra woningen bouwen voor de Randstad.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
Ik krijg het echt gewoon zelf hoor.

Deze toeslag zit gewoon prima in elkaar op dit moment door het maximum uurtarief en het maximum aantal uren.
Kinderopvang wordt tevens met regelmaat gecontroleerd.
Ik hoorde dat in de nieuwe situatie het gelijk naar de kinderopvang zou gaan en niet naar de ouders. Heb het niet over hoe het nu is.
 

gevegt

Well-known member
Ja dat zeg ik.
Dan ben ik het met je eens. Ze moeten die opvang gewoon net zo regelen als het onderwijs. Maar ja, dat wil de VVD niet.
Trouwens alle toeslagen zijn een ramp. De belastingdienst kan dat gewoon niet en het is veel te omslachtig.
 

Maasveld

Well-known member
Dan ben ik het met je eens. Ze moeten die opvang gewoon net zo regelen als het onderwijs. Maar ja, dat wil de VVD niet.
Trouwens alle toeslagen zijn een ramp. De belastingdienst kan dat gewoon niet en het is veel te omslachtig.
Vanuit met werk heb ik dagelijks te maken met de Belastingdienst. Ongelofelijk wat voor een puinzooi het daar is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het niveau gaat daar ook niet omhoog. Eerst jarenlang een aanname stop, toen die lucratieve vertrekregeling en nu nemen ze iedereen maar aan.
 

gevegt

Well-known member
Het niveau gaat daar ook niet omhoog. Eerst jarenlang een aanname stop, toen die lucratieve vertrekregeling en nu nemen ze iedereen maar aan.
Jarenlang heb ik een kleine bijdrage mogen leveren om de automatisering te moderniseren.
De Pink Roccades van deze wereld schreven vuistdikke rapporten hoe het moest, zonder ook maar 1x met 'de vloer' te praten. Weg met de AS400, Hup Microsoft!
De idioten kregen zo'n beetje vrij spel.
 

Maasveld

Well-known member
Jarenlang heb ik een kleine bijdrage mogen leveren om de automatisering te moderniseren.
De Pink Roccades van deze wereld schreven vuistdikke rapporten hoe het moest, zonder ook maar 1x met 'de vloer' te praten. Weg met de AS400, Hup Microsoft!
De idioten kregen zo'n beetje vrij spel.
Geen wonder dat ze op dat gebied nog in de Middeleeuwen leven.
 
Bovenaan