Sorry, verder hele dag bier gedronken. Mocht je nog toelichting willen volgt dat later vandaag.zwammy?
Sorry, verder hele dag bier gedronken. Mocht je nog toelichting willen volgt dat later vandaag.zwammy?
Er zijn toch al vijf gemeentes aangewezen die verplicht asielzoekers moeten opvangen? Waaronder Gorinchem.
Hoezo zou ze niet in de spiegel durven kijken en 's nachts wakker liggen?Zou Bente nog in de spiegel durven kijken, en goed slapen s'nachts ?
Klopt. Meppel, Emmen, Eindhoven en Hollandse Kroon zijn de andere vier.
Heb je haar nog 1 maal gehoord na de verkiezingen over haar stoere woorden ?Hoezo zou ze niet in de spiegel durven kijken en 's nachts wakker liggen?
Nee, maar ik heb haar vóór de verkiezingen ook niet gehoord.Heb je haar nog 1 maal gehoord na de verkiezingen over haar stoere woorden ?
Dan heb je niet goed opgelet.Nee, maar ik heb haar vóór de verkiezingen ook niet gehoord.
Waar had ik haar moeten horen?Dan heb je niet goed opgelet.
Zo ongeveer overal. Net als bij de vorige verkiezingen is de VVD in de aanloop naar de verkiezingen druk bezig met de 'rechterflank' om de wind uit de zeilen te halen bij de PVV. Na de verkiezingen zijn ze dat totaal vergeten... Op een gegeven moment gaat dat zetels kosten en kan de PVV echt zomaar ineens de grootste worden, dat had ik nooit verwacht.Waar had ik haar moeten horen?
Waar had ik haar moeten horen?
Tuurlijk wel. Een kabinet kan alleen weggestuurd worden door een meerderheid van de Kamer. De coalitiepartijen houden elkaar continu angstvallig vast in lastige stemmingen, en die gaan echt geen motie van wantrouwen tegen het kabinet steunen. Al komt er weet ik wat voor oordelen uit die parlementaire enquetes. Want de coalitiepartijen staan zo ongeveer allemaal op verlies in peilingen...Ben benieuwd of ze ook 1 jaar volmaken.