Krijg je een leraar op onderwijs, is het nog niet goed.Nee, die kans lijkt nu klein te zijn. VWS schijnt naar D66 te gaan, dus dan zou De Jonge geen minister van VWS meer zijn. Mag toch hopen dat hij niet naar onderwijs gaat...
Krijg je een leraar op onderwijs, is het nog niet goed.Nee, die kans lijkt nu klein te zijn. VWS schijnt naar D66 te gaan, dus dan zou De Jonge geen minister van VWS meer zijn. Mag toch hopen dat hij niet naar onderwijs gaat...
Ja, dat is zo. Maar De Jonge heeft volgens mij maar 2 jaar ofzo voor de klas gestaan. En met Slob hadden we een leraar op Onderwijs, dat ging ook niet echt goed.Krijg je een leraar op onderwijs, is het nog niet goed.
Ja, dat is zo. Maar De Jonge heeft volgens mij maar 2 jaar ofzo voor de klas gestaan. En met Slob hadden we een leraar op Onderwijs, dat ging ook niet echt goed.
Kleine nuance: leraren denken het altijd beter te weten.Misschien dat leraren het wel altijd beter weten, maar het niet beter kunnen.
Kleine nuance: leraren denken het altijd beter te weten.
Ik dacht het niet, vandaar.Dacht dat iedereen dat er wel bij kon denken.
We kunnen lesgeven, dat is volgens mij het allerbelangrijkst. Je kan beter 1 ding heel goed kunnen dan een stuk of 10 dingen voldoende....Misschien dat leraren het wel altijd beter weten, maar het niet beter kunnen.
We kunnen lesgeven, dat is volgens mij het allerbelangrijkst. Je kan beter 1 ding heel goed kunnen dan een stuk of 10 dingen voldoende....
Het blijft opvallend dat we in Nederland steeds vaker voor kwantiteit gaan ipv kwaliteit.
Helemaal mee eens. Maar het tegengestelde dan ook: dat iedereen van buiten de schoolmuren zich niet bemoeit met hoe we lesgeven en wat we doen...Zou fijn zijn als leraren zich zouden beperken tot lesgeven binnen de schoolmuren en binnen hun expertise.
En er wordt gefluisterd dat Jan Paternotte van D66 minister van VWS wordt.... Dan zijn we nog verder van huis, die man polariseert als een gek, liegt alles bij elkaar en komt er steeds mee weg ook.Hugo gaat gewoon naar medische zorg. Dus we zitten nog steeds in de ellende.
Zolang de coalitiepartijen tegen een parlementaire enquete zijn of moties van wantrouwen niet steunen blijft het kabinet echt zitten.... En zelfs al vallen ze, dan gaan ze gewoon door met allerlei beslissingen nemen....Eerste parlementaire enquete is gaswinning. Dan gaan ze er al af.
Dan de tweede over de toeslagenaffaire. Dan gaan ze er nog een keer af.
En dan nog corona en dat is drie.
Dus we krijgen de komende jaren een hoop demissionair gedoe en ongetwijfeld eerder verkiezingen.