gevegt
Well-known member
De milieueisen oprekken en een paar boeren uitkopen.Haha lijkt dat ja 😂😂
Maar goed, geld genereert hé. Even kijken hoe het kabinet dit gaat oplossen. Spannond
De milieueisen oprekken en een paar boeren uitkopen.Haha lijkt dat ja 😂😂
Maar goed, geld genereert hé. Even kijken hoe het kabinet dit gaat oplossen. Spannond
Fuck, ik heb het echt gejinxed he.Dat Freek Jansen het minst besproken kamerlid van de FVD zou zijn, wie had dat een jaar geleden durven voorspellen?
Filmpje!Fuck, ik heb het echt gejinxed he.
Je bent zelf een filmpje!Filmpje!
Een kutfrans die familie is van SanMark.Tsja het bloed van ons is al onzuiver van moederskant. Ik ben er niet trots op, maar ik schijn voor 1/64ste Frans te zijn. Mijn opa was er zo ziek van dat hij daarna verder geen interesse meer had om nog verder te zoeken. Mijn moeders moeder kwam van origine uit Drenthe. Dat schurkt zo dicht tegen Duitsland aan, dat dat bloed ook wel onzuiver zal zijn.
Dan bende gemengd met een Oostenrijker
Jij bent helemaal niet (meer) blond, grijze dakduif.Volgens mijn stamboom ben ik puur Aries.
Wat ik wel vreemd vind dat ik van ons gezin de enige ben die blond haar en blauwe ogen heeft.
Zal wel toeval zijn.
Hou je er buiten Kock!Jij bent helemaal niet (meer) blond, grijze dakduif.
Ach en gemiddeld gezien kost elke asielzoeker 1 miljoen euro als hij in Nederland blijft hangen.Nu zal ik wel weer de advocaat van de duivel zijn maar die Jansen heeft op z'n arische trekjes en nog net geen rechter gestrekte arm na ook nog wel wat puntjes. Maar ik zal even op onderzoek uitgaan.