Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Ondertussen wordt de bevoegdheid van BOA's ook maar even aangepast,

 

zwammy

Well-known member
Nu zal ik wel weer de advocaat van de duivel zijn maar die Jansen heeft op z'n arische trekjes en nog net geen rechter gestrekte arm na ook nog wel wat puntjes. Maar ik zal even op onderzoek uitgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja het bloed van ons is al onzuiver van moederskant. Ik ben er niet trots op, maar ik schijn voor 1/64ste Frans te zijn. Mijn opa was er zo ziek van dat hij daarna verder geen interesse meer had om nog verder te zoeken. Mijn moeders moeder kwam van origine uit Drenthe. Dat schurkt zo dicht tegen Duitsland aan, dat dat bloed ook wel onzuiver zal zijn.
 

gevegt

Well-known member
Tsja het bloed van ons is al onzuiver van moederskant. Ik ben er niet trots op, maar ik schijn voor 1/64ste Frans te zijn. Mijn opa was er zo ziek van dat hij daarna verder geen interesse meer had om nog verder te zoeken. Mijn moeders moeder kwam van origine uit Drenthe. Dat schurkt zo dicht tegen Duitsland aan, dat dat bloed ook wel onzuiver zal zijn.
Een kutfrans die familie is van SanMark.
Sorry, ik moest lachen.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard, alles is gemengd. Is ook geen ramp, ik moet ook wel Engels zijn. Schreeuw het God save te queen mee, ken niet zuipen en word rood als ik de zon zie.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mijn stamboom ben ik puur Aries.
Wat ik wel vreemd vind dat ik van ons gezin de enige ben die blond haar en blauwe ogen heeft.
Zal wel toeval zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Nu zal ik wel weer de advocaat van de duivel zijn maar die Jansen heeft op z'n arische trekjes en nog net geen rechter gestrekte arm na ook nog wel wat puntjes. Maar ik zal even op onderzoek uitgaan.
Ach en gemiddeld gezien kost elke asielzoeker 1 miljoen euro als hij in Nederland blijft hangen.
Zoveel reden kan ik dan ook niet bedenken dat hij ooit weer weggaat.

Alles word voor hem geregeld.
 

erka

Well-known member
150 miljoen belastinggeld voor een Rembrandt.

Daarvoor hadden 150.000 zorgmedewerkers een bonus van 1000 euro kunnen krijgen. Hadden 15.000 Groningers schade aan hun woning vergoed kunnen krijgen. Weet-ik-het-hoeveel extra capaciteit bij de GGD worden vrijgemaakt voor testen en boosterprikken. Enzovoorts.

Dit kabinet is echt compleet geschift. Werkelijk volledig de weg kwijt.
 
Bovenaan