Doet ze dat niet dan?Jep. Mevr. Bergkamp mag dit bekijken om te zien hoe je partijloos bent als kamervoorzitter en iemand van je eigen partij net zo behandelt als willekeurig welke andere partij. Daarna mag ze bij mevr. Arib langs om te leren hoe ze debatten goed kan leiden.
HUP nieuwe schandalen onder het tapijt vegen!!
Oh nee, context he. Ik hoor wel wat er weer niet klopt hieronder:
Waar kun je die moties vinden? Met stemmen?
HUP nieuwe schandalen onder het tapijt vegen!!
Oh nee, context he. Ik hoor wel wat er weer niet klopt hieronder:
Als dat continu gebeurt zou je ook is bij jezelf te rade kunnen gaan.Oh nee, context he. Ik hoor wel wat er weer niet klopt hieronder:
Daar vind je de stemmingen toch niet?
In dit geval zou dat een positieve uitwerking kunnen hebben.En maar eisen.
Moslims eisen dat Talpa stopt met de Meilandjes: ‘Erica’s uitspraken voeden moslimhaat’
De moslimgemeenschap eist dat Talpa de samenwerking met realityster Erica Meiland stopzet vanwege haar omstreden uitspraken over moslims en de islam. ,,Een grote groep mensen in onze samenleving wordt weggezet en gedemoniseerd.’’www.ad.nl
Meer en meer worden we ingepolderd door die pinguïns.
Hier nog een staatje wat er gebeurd bij percentages Moslims in een land.
As Muslim population grows, what can happen to a society?
Chart ~ A Report on Size and Distribution of the World's Muslim Population As Muslim population grows, what can happen to a society? As long as the Muslim population remains around or under 2% in any given country, they will be for the most part be regarded as a peace-loving minority, and not as...gloria.tv
Importeer je derde wereld, dan word je op termijn derde wereld.