Tuurlijk wel. Een kabinet kan alleen weggestuurd worden door een meerderheid van de Kamer. De coalitiepartijen houden elkaar continu angstvallig vast in lastige stemmingen, en die gaan echt geen motie van wantrouwen tegen het kabinet steunen. Al komt er weet ik wat voor oordelen uit die parlementaire enquetes. Want de coalitiepartijen staan zo ongeveer allemaal op verlies in peilingen...
Ja dat kan idd. Maar ze zijn de laatste maanden met bepaalde stemmingen al heel erg van het 'elkaar vast houden'...Je vergeet even dat ze ook onderling ruzie kunnen krijgen.
Klopt. Meppel, Emmen, Eindhoven en Hollandse Kroon zijn de andere vier.
Tijd voor de vaccinatieplichtJe vergeet even dat ze ook onderling ruzie kunnen krijgen.
Werd tijd ook.Er gaan 3 kerncentrales komen. Als de geruchten kloppen uit het regeerakkoord.
'Vooruitkijken naar de toekomst'. Dat is nog eens een krachtig motto...
Voor de kinderopvang verandert er niet zoveel als het naar 95% vergoeding gaat.Ik heb bij extra geld naar de zorg het gevoel dat het continue niet op de juiste plek terecht komt.
Hup drie miljard extra en opeens worden de medicijnen duurder of een operatie is weer duurder, of er komt nog een laag managers tussen.
Puur en alleen omdat er weer extra geld beschikbaar is.
Dat ga je straks ook zien bij de 'gratis' kinderopvang. Die schiet ook omhoog en zal aardig wat fraude bij komen.
Staat betaald direct naar de opvang. Wat kan er misgaan ....Voor de kinderopvang verandert er niet zoveel als het naar 95% vergoeding gaat.
Staat betaald direct naar de opvang. Wat kan er misgaan ....
Dat word toch een ongelimiteerde geldbron voor de kinderopvang, alles word dan net weer duurder en de staat betaald gewoon de rekening.
Zo, voor mijn werk de hele middag bezig geweest met een analyse van het akkoord.
Hoera voor de Lelylijn!