Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
De antwoorden komen straks niet van Rutte want die vindt het belangrijker om naar Amerika te vliegen.
 

zwammy

Well-known member
Ambtenaren blijven ambtenaren.


Verder in wel positief nieuws, iemand stelde een vraag aan van de Plas via Twitter . Die bedankte de meneer voor de uitstekende vraag en stelde hem in het debat. Het lijkt al bijna of er iemand in de kamer zit die er niet alleen voor zichzelf zit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jan Paternotte leeft denk ik liever in een dictatuur, waar iedereen die onderdeel is van de regering op alles 'ja en amen' zegt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jan Paternotte leeft denk ik liever in een dictatuur, waar iedereen die onderdeel is van de regering op alles 'ja en amen' zegt.

Mwa, D66 is wel de grootste voorstander van een referendum/volksraadpleging. Alleen is het dan wel de bedoeling dat we het juiste antwoord geven.
 

JMD

Well-known member
Jan Paternotte leeft denk ik liever in een dictatuur, waar iedereen die onderdeel is van de regering op alles 'ja en amen' zegt.
Hij geeft ook nu aan dat mensen die geen vaccin kunnen krijgen (omdat ze daar ziek van worden (en dan niet de wappies, maar mensen die er echt ziek van worden)) contact met hem op kunnen nemen omdat hij dan gaat kijken met het kabinet of er voor deze mensen iets te regelen is...
Tsja, dit was van tevoren bekend, regel dat dan op het moment dat je stemt over die wet.

Paternotte is een droplul, vind het zo ongeveer de meest erge D66er...
 

JFK

Well-known member
Het kabinet praat niet met één mond.
Wilders heeft een spoeddebat hierover aangevraagd.
 

De Wolf

Well-known member
Mwa, D66 is wel de grootste voorstander van een referendum/volksraadpleging. Alleen is het dan wel de bedoeling dat we het juiste antwoord geven.
Dat is zonder twijfel de FVD. Die zaten ook achter het belachelijke Oekraïne referendum.
 
Bovenaan