Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Het valt voor de VVD te hopen dat de opmars van Sophie Hermans binnen de partij stopt bij waarnemend fractievoorzitter zijn en dat ze nooit de lijsttrekker zal worden. Wat een nietszeggende dame is dat. Een sprekend poppetje die hakkelend de ingefluisterde woorden van Rutte uitbraakt.
Hup Sophie!
 

gevegt

Well-known member
Dat miljard is echt veel te weinig. Je hebt iets als 200 miljard nodig voor een systematisch overheidsprogramma om veel woningen bij te bouwen. Aan de markt overlaten werkt niet (zie afgelopen 20 jaar) en aan gemeenten ook niet (geen geld). Daarnaast verbieden opkopen door beleggers, afschaffen van de verhuurdersheffing, afschaffen van de hypotheekrenteaftrek en een gigantische crash van de woningmarkt.

Dan gaat het ergens op lijken.
Mee eens, en nog graag een belasting op lui die meer dan twee huizen verhuren.
 

gevegt

Well-known member
dus ik koop met mijn broer en zus mijn moeder uit voor pak 'm beet 2 ton en dan gaat mijn moeder huren. En dan?
Dan kan ze riant wonen in een kleiner huis en maakt zo ruimte voor een gezin.
Waar ik op doelde zijn boerenfamilies en andere ondernemers in het oosten die heel graag een huis extra willen bouwen of huren voor hun ouders.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan kan ze riant wonen in een kleiner huis en maakt zo ruimte voor een gezin.
Dan kan ze het toch net zo goed gewoon verkopen aan niet familie?
Waar ik op doelde zijn boerenfamilies en andere ondernemers in het oosten die heel graag een huis extra willen bouwen of huren voor hun ouders.
Dan kun je toch vrij eenvoudig aantonen dat je familie daar laat wonen en dat als uitzondering nemen maar wel een goed plan.
Vooral die boeren hebben ruimte zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Ondertussen haalt Van der Staaij het hele Oude Testament er weer eens bij. Benieuwd wie de Filistijnen zijn.
 
Bovenaan