Je zou het inderdaad bijna gaan denken. (alhoewel ik dat iets meer vind voor VVD-ers)Zou Mona Keijzer gewoon ergens een baantje bij een lobbyclub aangeboden hebben gekregen.
Nee, het palingdorp is volgens mij anti-vaccinatie.
Nee. Ook toen allemaal zelf opgestapt. De eerste al na 8 uur toen...Wellicht in het LPF tijdperk?
Maar ook zij stapte eigenlijk op, nadat het vertrouwen in haar was opgezegd. (wel onder flinke druk van Bos, maar hij (samen met Balkenende) ontsloeg haar niet)Vogelaar is toentertijd door Bos ontslagen.
Nou nou.Bananenland... Je mag blijkbaar niet zeggen wat je vindt van dit demissionaire tyfuskabinet. Dan word je gecensureerd, of gesensibiliseerd.
Ja, kan me daar echt heel kwaad om maken. Want wat heeft ze nou eigenlijk gezegd? "Ik kan het steeds moeilijker uitleggen...". Nou nou nou, wat een schande.Nou nou.
Ja, kan me daar echt heel kwaad om maken. Want wat heeft ze nou eigenlijk gezegd? "Ik kan het steeds moeilijker uitleggen...". Nou nou nou, wat een schande.
1975 dus voor het laatst lees ik nu.Door het kabinet ontslagen... Kan me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is.
Om dan meteen met ziektes te gaan gooien hoeft ook weer niet.Ja, kan me daar echt heel kwaad om maken. Want wat heeft ze nou eigenlijk gezegd? "Ik kan het steeds moeilijker uitleggen...". Nou nou nou, wat een schande.
Excuus.Om dan meteen met ziektes te gaan gooien hoeft ook weer niet.
77% (18+) en 73% )12+) volledig gevaccineerd volgens de meest recente cijfers van het Corona Dashboard (19 september).Dit is de vaccinatiegraad in jouw gemeente
Voor het eerst sinds de start van de vaccinatiecampagne heeft het RIVM gedetailleerde vaccinatiecijfers per gemeente vrijgegeven.nos.nl
Valt wel mee hoor... Goed, het is geen topscore, maar 63% begin september is ook niet echt een signaal van anti-vaccinatie (zoals bv Urk)
Dat begrijp ik, maar je haalt nu dingen door elkaar. De functie van staatssecretaris of minister is iets compleet anders dan de functie van kamerlid. Je hebt als kabinetslid de verantwoordelijk aangenomen om wetten en (aangenomen) moties uit te voeren, ook als je het er niet mee eens bent.Ja, kan me daar echt heel kwaad om maken. Want wat heeft ze nou eigenlijk gezegd? "Ik kan het steeds moeilijker uitleggen...". Nou nou nou, wat een schande.