Binnenlandse politiek

Susaa

Well-known member
Alleen is Remkes niet beschikbaar. Hij is waarnemend gouverneur in Limburg en dat is geen part time functie.

Dan vragen ze Maxime Verhagen toch ?

Die gaat dan eindelijk een rechts kabinet onderzoeken. We zijn ondertussen 10 jaar verder, dus wordt het wel weer eens tijd om serieus met Geert om de tafel te gaan zitten.

Geert en Maxime kunnen prima door één deur 👍
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Kan Camiel Eurlings niet schreeuwend en saluerend een kabinet bij mekaar formeren?
 

JFK

Well-known member
Met een jankende Maxim woord: Ik houD van de partij, ik cheloof in de partij!
En we mogen gekkie Henkie niet vergeten, maar die zit inmiddels bij die kneuzenkermis van FvD.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zou zeggen stop de leiders van de 6 partijen in een vergaderruimte. De deur op slot en pas weer vrij laten wanneer ze eruit zijn.
Zonder eten en drinken om de druk extra op te voeren. Want anders blijven ze vrolijk maanden in die kamer zitten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met een jankende Maxim woord: Ik houD van de partij, ik cheloof in de partij!
En we mogen gekkie Henkie niet vergeten, maar die zit inmiddels bij die kneuzenkermis van FvD.
Fantastische tv, ik hing alleen wel een halve dag boven de pot.
 

JMD

Well-known member

Echt... Maak hier een eind aan, roep nieuwe verkiezingen uit, want dit slaat nergens op.

Wilders zegt dat Rutte en Kaag de chemie van een mortuarium hebben, in dit geval moet ik Wilders echt gelijk geven.
 

erka

Well-known member
De enige optie die ik nog zie is minderheidskabinet VVD-CDA-CU(+evt SGP) (54/57 zetels maar), maar dat is ook een kansloze affaire omdat elk voorstel dan zal worden afgeschoten, kunnen nooit tot 76 stemmen komen bij voorstellen.
 

JMD

Well-known member
De enige optie die ik nog zie is minderheidskabinet VVD-CDA-CU(+evt SGP) (54/57 zetels maar), maar dat is ook een kansloze affaire omdat elk voorstel dan zal worden afgeschoten, kunnen nooit tot 76 stemmen komen bij voorstellen.
Jep. En aan de rechterzijde zou nog wel wat ruimte zitten voor partijen die dan meestemmen, maar de CU gaat nooit akkoord met de voorstellen waar PVV en FVD in mee zouden willen gaan (en terecht).
 

De Wolf

Well-known member

Echt... Maak hier een eind aan, roep nieuwe verkiezingen uit, want dit slaat nergens op.
Levert dat wat op? Dan zal waarschijnlijk nog steeds VVD en D66 samen moeten en zitten we nog steeds met een hoop schijtpartijen.
 
Bovenaan