Ik vind het eigenlijk wel een heel goed plan! Regel jij dat effe?Vandaar dat ik dat opper. Qua gedachtengoed past hij daar prima en kan die partij als tweede man op de achtergrond leiding geven.
Ik vind het eigenlijk wel een heel goed plan! Regel jij dat effe?Vandaar dat ik dat opper. Qua gedachtengoed past hij daar prima en kan die partij als tweede man op de achtergrond leiding geven.
Ik bel hem morgen wel even.Ik vind het eigenlijk wel een heel goed plan! Regel jij dat effe?
Wat versta jij onder partijstrategie?
Wat heeft dat te maken met hun strategie?Veel andere partijen beheersen de kunst om zichzelf voortdurend om zeep te helpen door interne strijd of slechte mediaoptredens, CDA, D66, Groen Links, PvdA natuurlijk, SP en om maar niet te spreken van FvD. De VVD onttrekt zich daar al jaren aan, ondanks dat zij de meeste opgestapte ministers, kamerleden en integriteitsproblemen hebben.
Wat heeft dat te maken met hun strategie?
Zeg je nu dat de strategie van een partij is dat ze goed in de media moeten komen?Sowieso mediaoptredens zijn beter geregisseerd bij de VVD.
Wat zit je nou te zeiken man. Tuurlijk is een mediastrategie een strategie en of je dat een beetje strak houdt of wat losser.Zeg je nu dat de strategie van een partij is dat ze goed in de media moeten komen?
Dat begrijp ik. Maar dat heeft niets te maken van het echte denkbeeld van een partij. Laat staan van wat ze willen bereiken.Wat zit je nou te zeiken man. Tuurlijk is een mediastrategie een strategie en of je dat een beetje strak houdt of wat losser.
Zit niet zo te zeiken.Je moest strategie in deze niet verwarren met politiek beleid.
Jep. Maar dat komt ook door Rutte, die houdt de boel echt bij elkaar en is volgens mij ook keihard en accepteert geen tegenspraak bij de VVDVeel andere partijen beheersen de kunst om zichzelf voortdurend om zeep te helpen door interne strijd of slechte mediaoptredens, CDA, D66, Groen Links, PvdA natuurlijk, SP en om maar niet te spreken van FvD. De VVD onttrekt zich daar al jaren aan, ondanks dat zij de meeste opgestapte ministers, kamerleden en integriteitsproblemen hebben.
Dat begrijp ik. Maar dat heeft niets te maken van het echte denkbeeld van een partij. Laat staan van wat ze willen bereiken.
Dat is toch algemeen bekend? Hij komt nota bene (zoals zwammy opmerkt) daar vandaan.Je moet voor de gein eens de programma's van PVV en VVD naast elkaar leggen. Zou Wilders zijn Islam standpunten laten vallen dan zou hij niet eens zo ver van de VVD zitten.
Nee, maar gevegt had gisteravond zijn op-alle-slakken-zoutavond volgens mij...Zei ik dat dan ergens?