isCDA wordt zelf een splinterpartij.
Echt niet…Remkes komt er ook niet uit; we gaan opnieuw naar de stembus.
Ik betwijfel ten zeerste of dat een enorm verschil gaat maken in de uitslag. Het zal toch weer op dezelfde partijen moeten aankomen voor een regering.Remkes komt er ook niet uit; we gaan opnieuw naar de stembus.
Het zal waarschijnlijk nog steeds VVD en D66 worden. Het enige verschil is dat misschien VVD, D66, PVDA en GL een meerderheid kunnen vormen en het voordeel dat de FVD een stuk kleiner wordt.Ik betwijfel ten zeerste of dat een enorm verschil gaat maken in de uitslag. Het zal toch weer op dezelfde partijen moeten aankomen voor een regering.
Helaas kan hij alleen tijdelijk uit de kamer gezet worden door spreekrecht te ontnemen over dit onderwerp.Die piepnazi van FvD liet zich weer van zijn fraaie kant zien. Wat een klootzak is dat!
De VVD wil nu al niet samen met de PvdA en GL, ook als het CDA er bij zit. Waarom zouden ze dan na nieuwe verkiezingen wel instemmen met deze combinatie zonder CDA, want die is nog linkser dan de huidige optie.Het zal waarschijnlijk nog steeds VVD en D66 worden. Het enige verschil is dat misschien VVD, D66, PVDA en GL een meerderheid kunnen vormen en het voordeel dat de FVD een stuk kleiner wordt.
De CD is volgens mij nooit verboden. Hun voorganger wel.Helaas kan hij alleen tijdelijk uit de kamer gezet worden door spreekrecht te ontnemen over dit onderwerp.
Maar als dat partijtje zo doorgaat is er nog een mogelijkheid dat de partij wordt verboden net zoals het CD clubje.
D66 is nu al flink aan het dalen (-6 volgens de laatste peilingen). Wat dat dan voor verschil gaat maken (behalve idd Omzigt zoals Jamel aangeeft, alhoewel je je kan afvragen of het verstandig is dat die direct mee zouden regeren) is dat Kaag dan niet zo hoog van de toren kan blazen...Ik betwijfel ten zeerste of dat een enorm verschil gaat maken in de uitslag. Het zal toch weer op dezelfde partijen moeten aankomen voor een regering.
Net even geluisterd.Die piepnazi van FvD liet zich weer van zijn fraaie kant zien. Wat een klootzak is dat!
Je doet voorkomen dat het gespin voor de media een doel op zichzelf is. Bij enkele partijen is dat zo, maar zeker niet bij D66. Die hebben echt een strategie om hun idealen te verwezenlijken.Zei ik dat dan ergens?
Gaan ze weer stemmen met briefjes.Vandaag en morgen het CDA congres.
Zin in!!
Wat is die strategie?Je doet voorkomen dat het gespin voor de media een doel op zichzelf is. Bij enkele partijen is dat zo, maar zeker niet bij D66. Die hebben echt een strategie om hun idealen te verwezenlijken.
Wat is die strategie?
hmm, zoals de VVD, VDA, PVDA, GL, etc. ook doen dus.Zoveel mogelijk spinnen via de media om zo de door D66 gewenste regering te krijgen.