Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Ze doen hun best, maar het is wel weer heerlijk knullig allemaal. Met dat geregisseerde draaien op het podium.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
blablablabla Spies is weer aan het woord blablablabla
"Waarom werd nummer twee Omtzigt niet de lijsttrekker toen nummer 1 De Jonge wegviel?"

"We vonden Wopke de beste kandidaat".

Dan geef je dus precies geen antwoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

JFK

Well-known member
"Waarom werd nummer twee Omtzigt niet de lijsttrekker toen nummer 1 De Jonge wegviel?"

"We vonden Wopke de beste kandidaat".

Dan geef je dus precies geen antwoord.
“Er stond nergens in het reglement dat als nr1 wegvalt dat dan automatisch nr2 naar voren wordt geschoven.”
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die van Rij ook met zijn vingertje. Bah!
Hij begon zijn speech met een poging tot het uitstralen van verbinder, maar met elke kritische vraag komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Ik sluit niet uit dat hij straks met rode vlekken in zijn nek gaat schreeuwen.
 

erka

Well-known member
Hij begon zijn speech met een poging tot het uitstralen van verbinder, maar met elke kritische vraag komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Ik sluit niet uit dat hij straks met rode vlekken in zijn nek gaat schreeuwen.

*snuif* daar ben ik echt niet bij geweest *grrrrrr waarom stel je die vraag*
 

erka

Well-known member
Zo, die voorzitter wordt ook irritant. Die man die is net 5 seconden aan het woord "LET U OP UW TIJD HE"
 

JFK

Well-known member
Wo ist Wopke?
Het CDA staat is in brand en niet te zuinig ook. Alsof er een raffinaderij in de fik staat.
volgens de peilingen heeft godbetert BBB meer Zetels dan het CDA.
 
Bovenaan