Die opa heeft een hele speech voorbereid, loopt dus nu al in de soep met die 30 seconden.30 seconden per spreker, dat wordt natuurlijk drama. Rare regel ook.
"Waarom werd nummer twee Omtzigt niet de lijsttrekker toen nummer 1 De Jonge wegviel?"blablablabla Spies is weer aan het woord blablablabla
Dat dus!"Waarom werd nummer twee Omtzigt niet de lijsttrekker toen nummer 1 De Jonge wegviel?"
"We vonden Wopke de beste kandidaat".
Dan geef je dus precies geen antwoord.
“Er stond nergens in het reglement dat als nr1 wegvalt dat dan automatisch nr2 naar voren wordt geschoven.”"Waarom werd nummer twee Omtzigt niet de lijsttrekker toen nummer 1 De Jonge wegviel?"
"We vonden Wopke de beste kandidaat".
Dan geef je dus precies geen antwoord.
Zo kansloos.“Er stond nergens in het reglement dat als nr1 wegvalt dat dan automatisch nr2 naar voren wordt geschoven.”
Of die dame met die groene jurk geen vervelende vragen wil stellen.Zo kansloos.
Hij begon zijn speech met een poging tot het uitstralen van verbinder, maar met elke kritische vraag komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Ik sluit niet uit dat hij straks met rode vlekken in zijn nek gaat schreeuwen.Die van Rij ook met zijn vingertje. Bah!
Hij begon zijn speech met een poging tot het uitstralen van verbinder, maar met elke kritische vraag komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Ik sluit niet uit dat hij straks met rode vlekken in zijn nek gaat schreeuwen.
Zijn eerste vrouw is bij hem weggegaan. Zij is lesbisch geworden. Ik snap dat wel van haar.Wat een waardeloze irritante voorzitter zeg.