Ik zag die tweet ook, maar ik heb geen idee wat hij er nou precies mee bedoelt.Een stuk minder erg dan de tweet van die flapdrol van Groen Links Amsterdam.
Ik zag die tweet ook, maar ik heb geen idee wat hij er nou precies mee bedoelt.
Welke flapdrol van GL? Rutger Groot Wassink?Een stuk minder erg dan de tweet van die flapdrol van Groen Links Amsterdam.
Die ja. Een foto van een van de mensen die net uit het WTC is gesprongen, zonder begeleidende tekst. Die foto is uit respect voor de nabestaanden not done in de VS.Welke flapdrol van GL? Rutger Groot Wassink?
Wat heeft die gepost?
Aha...Die ja. Een foto van een van de mensen die net uit het WTC is gesprongen, zonder begeleidende tekst. Die foto is uit respect voor de nabestaanden not done in de VS.
Nee logisch, daar ben je te stom voor.Ik vind dat Rutte in die cartoon als slachtoffer wordt afgebeeld.
Dát snap ik niet.
Hoop mensen vallen over de link met aanslag op de Twin Towers en een enkeling ook over een Kaag die als heks is afgebeeld.Ik snap de ophef over die cartoon niet zo goed.
Hoop mensen vallen over de link met aanslag op de Twin Towers en een enkeling ook over een Kaag die als heks is afgebeeld.
De vraag is in welke functie. Er gaat vandaag weer een heel scherp debat plaatsvinden, waarbij ik de kans behoorlijk acht dat er een motie van wantrouwen richting mevrouw Kaag een meerderheid gaat halen.Bijzonder. Kaag slaat de Algemene Politieke Beschouwingen na Prinsjesdag over en vliegt naar New York.
De vraag is in welke functie. Er gaat vandaag weer een heel scherp debat plaatsvinden, waarbij ik de kans behoorlijk acht dat er een motie van wantrouwen richting mevrouw Kaag een meerderheid gaat halen.