Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag die tweet ook, maar ik heb geen idee wat hij er nou precies mee bedoelt.

Uit de reacties maak ik op dat dat eigenlijk ook niet echt relevant is om het plaatsen ervan smakeloos te maken.

Maar goed, deze man is wel redelijk de verpersoonlijking van alles wat slecht is aan Groenlinks Amsterdam. In de Tweede Kamer zit een soort van Groenlinks Light of een Groenlinks met een masker op.
 

JMD

Well-known member
Die ja. Een foto van een van de mensen die net uit het WTC is gesprongen, zonder begeleidende tekst. Die foto is uit respect voor de nabestaanden not done in de VS.
Aha...
Wat wil zo'n flapdrol daarmee bereiken vraag je je af.
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat de Amerikanen deze cartoon ook niet kunnen waarderen.

Dat van die GroenLinksgast is inderdaad onbegrijpelijk. Genoeg andere manieren om je medeleven te tonen.
 

erka

Well-known member
Die had ik gemist, maar dat is wel nogal ongepast inderdaad. Benieuwd of de nabestaanden van Groot Wassink zoiets zouden waarderen.

w.b. de Rutte-Kaag cartoon. Ik ben er nog steeds niet uit. Enerzijds haarscherp, anderzijds ook wel smakeloos. Er zijn wel zo'n 3.000 mensen bij omgekomen destijds en vele duizenden er na als gevolg van de vergelding.
 

JFK

Well-known member
Ik vind dat Rutte in die cartoon als slachtoffer wordt afgebeeld.
Dát snap ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Die is er ook niet. Tenminste, bij de mensen die satire als een groot goed vinden gelden ook als het niet over Baudet, Wilders of Trump gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoop mensen vallen over de link met aanslag op de Twin Towers en een enkeling ook over een Kaag die als heks is afgebeeld.

Alle heksen zijn al op de brandstapel gegaan, dus die kunnen zich onmogelijk beledigd voelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bijzonder. Kaag slaat de Algemene Politieke Beschouwingen na Prinsjesdag over en vliegt naar New York.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bijzonder. Kaag slaat de Algemene Politieke Beschouwingen na Prinsjesdag over en vliegt naar New York.
De vraag is in welke functie. Er gaat vandaag weer een heel scherp debat plaatsvinden, waarbij ik de kans behoorlijk acht dat er een motie van wantrouwen richting mevrouw Kaag een meerderheid gaat halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vraag is in welke functie. Er gaat vandaag weer een heel scherp debat plaatsvinden, waarbij ik de kans behoorlijk acht dat er een motie van wantrouwen richting mevrouw Kaag een meerderheid gaat halen.

Zou haar dat van harte gunnen, maar ik zie de kabinetspartijen die motie niet steunen en PvdA en GL willen wellicht ook nog niet haar afschrijven.
 
Bovenaan