Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou haar dat van harte gunnen, maar ik zie de kabinetspartijen die motie niet steunen en PvdA en GL willen wellicht ook nog niet haar afschrijven.
We gaan het zien. De toon is alvast behoorlijk gezet vanochtend. Ik weet niet of bijvoorbeeld CU zo'n motie naast zich neer zouden leggen.

Vanaf 4.15:

 

De Wolf

Well-known member
De vraag is in welke functie. Er gaat vandaag weer een heel scherp debat plaatsvinden, waarbij ik de kans behoorlijk acht dat er een motie van wantrouwen richting mevrouw Kaag een meerderheid gaat halen.
Net als bij Rutte wordt er gewoon weer een akkoordje gesloten.
 

zwammy

Well-known member
Zo, die Kaag heeft er echt een fuck up van gemaakt. Kijken hoe de npo dit gaat rechtbreien. Mocht iemand die programmas kijken graag een terugkoppeling hier 🙂
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, die Kaag heeft er echt een fuck up van gemaakt. Kijken hoe de npo dit gaat rechtbreien. Mocht iemand die programmas kijken graag een terugkoppeling hier 🙂
Ze krijgt zelfs fikse sneren van haar eigen partijgenote Belhaj, wat haar overigens zeer siert. Nu kijken of ze ook echt gaat doorpakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond die VVD’er in jouw fragmentje al niet sterk. Hij had gelijk dat het kabinet zelf beslist in welke volgorde ze gaan spreken, maar ik vind het niet zijn rol om dat te gaan benoemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond die VVD’er in jouw fragmentje al niet sterk. Hij had gelijk dat het kabinet zelf beslist in welke volgorde ze gaan spreken, maar ik vind het niet zijn rol om dat te gaan benoemen.
Omtzigt maakt gehakt van hem.
 

gevegt

Well-known member
Er komt dus een commissie die alles nog eens diepgaand gaat onderzoeken.
Voor de rest zal er niet veel meer gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
De Wolf die de Ajax sites afloopt en Abu die de hele dag op FR12 zit. Wat een forum.
 
Bovenaan