Binnenlandse politiek

PES5

Administrator
Forumleiding
Mijn opinie:

VVD en D66 willen tempo tempo tempo en zijn alvast gaan formeren met de verkenners.

Normaal komt dat niet uit, maar nu wel. En Kaag hult zich in zwijgen.

Dat zal dan wel het nieuwe leiderschap zijn
 

erka

Well-known member
Baudet doet ordevoorstel 87 vandaag, Arib staat het niet toe en Baudet loopt weer eens weg.
 

JMD

Well-known member
Als je zo terugkijkt, waarom is in 2012 besloten dat de Koning(in) uit het formeerproces is gehaald?
 

gevegt

Well-known member
Als je zo terugkijkt, waarom is in 2012 besloten dat de Koning(in) uit het formeerproces is gehaald?
De Kamer wilde het in eigenhand houden, maar ze zijn vergeten om er regels aan te verbinden.
Nu willen ze hun eigen fout aan Rutte ophangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Wilders en Simons zijn opmerkelijk eenstemmig vandaag... :)
Dat zal de komende maanden wel anders worden.
 

JMD

Well-known member
De Kamer wilde het in eigenhand houden, maar ze zijn vergeten om er regels aan te verbinden.
Nu willen ze hun eigen fout aan Rutte ophangen.
Eigenlijk dus vergelijkbaar met de toeslagaffaire, waarbij de strenge regels (die compleet verkeerd gebruikt werden) door de Kamer opgelegd werden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ouwehand slaat de spijker op z'n kop.

Ollongren verschuilt zich achter het druk zijn met die positieve coronatest. Schuif de vraag maar door naar Jorritsma, die dat excuus niet heeft.
 

JMD

Well-known member
Ouwehand slaat de spijker op z'n kop.

Ollongren verschuilt zich achter het druk zijn met die positieve coronatest. Schuif de vraag maar door naar Jorritsma, die dat excuus niet heeft.
Sowieso opvallend dat Jorritsma helemaal niet spreekt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sowieso opvallend dat Jorritsma helemaal niet spreekt.

Ergens ben ik er wel blij om, want ik vind haar een verschrikking en kan er niet naar luisteren. Maar ze moet zo inderdaad toch maar even ook antwoord geven op de vraag van Ouwehand.
 
Bovenaan